fall-creators

سرانجام آپدیت پاییزی ویندوز 10 برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفت

بعد از گذشت سه ماه از انتشار اولین نسخه از آپدیت Fall Creators ویندوز 10 توسط مایکروسافت، سرانجام نسخه نهایی آن با تاکید و توجه زیاد بر تجربه واقعیت ترکیبی(Mixed Reality)، در دسترس تمام کاربران قرار گرفت.

fall-creators

انتشار نسخه جدید این آپدیت طی پیامی توسط مایکروسافت تایید شد تا دستگاه‌هایی که به نظر نامزد مناسب‌تری برای آپگرید هستند در اولویت قرار بگیرند. این داده‌ها توسط خود مایکروسافت و شرکت‌های همکار از بازخورد و آزمایش موج اولیه انتشار آپدیت پاییزی بدست آمده و شرکت مایکروسافت با بهینه سازی آن سعی در ارائه یک تجربه بهتر به تمامی کاربران را داشته است. اکنون مایکروسافت این اعتماد به نفس را پیدا کرده که این نسخه را در دسترس تمامی کاربران قرار دهد.

مایکروسافت توانسته نرخ استفاده از آپدیت پاییزی خود را در بین کاربران به خوبی افزایش دهد و اکنون بیش از 100 میلیون دستگاه در سراسر دنیا از این به‌روز‌رسانی استفاده می‌کنند. همچنین مایکروسافت اعلام کرده که این آپدیت، در بین تمام نسخه‌های ویندوز 10 که تاکنون منتشر شده از بالاترین میزان رضایت کاربران برخوردار بوده است.

با این وصف به نظر می‌رسد که مایکروسافت، فراز و نشیب‌های چند سال اخیر را پشت سر گذاشته تا همراه با ویندوز 10 به موفقیت سلامی دوباره بگوید. البته طی یادداشت مایکروسافت در مورد گزارشات اخیر مبنی بر آسیب پذیری‌های CPU در برخی از موارد، از کاربران مصرانه درخواست دارد تا ویندوز خود را به آخرین پچ‌های منتشر شده به‌روز‌رسانی نمایند.

fall-creators

با دسترسی کامل تمام کاربران به نسخه جدید، باید شما بتوانید در تب About، قسمت سیستم در صفحه تنظیمات ویندوز خود شماره نسخه 1709 را ببینید. افرادی که هنوز قادر به مشاهده آن نیستند می‌توانند با مراجعه به صفحه دانلود ویندوز 10 در سایت مایکروسافت با کلیک بر روی دکمه Update now به طور دستی اقدام به آپدیت ویندوز خود نمایند.

6 در مورد “سرانجام آپدیت پاییزی ویندوز 10 برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفت”

    1. سلام به شما کمکی شد بایت فراموش شدن رمز لب تاب چون من به این مشکل برخوردم.اگر کمکتون کردن میشه منم راهنمایی کنید

    1. بهترین سیستم عامل مک اپل حرف نداره ..یک بارم باهاش کار کنی دیگه سمت ویندوز نمیری
      جوون میده برای کاری سنگین مثل فتوشاپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH