sony

طرح سونی برای افزودن دوربین دوگانه به گوشی اکسپریا در سال 2018

به عنوان آخرین بازمانده از جمع بزرگان، برای سونی تا سال 2018 طول کشید تا سرانجام سنسور اثر انگشت را به گوشی‌های اکسپریای خود در کشور آمریکا بیافزاید. اکنون با از راه رسیدن این قابلیت دیرهنگام، سونی در پی همگام شدن با یک مُد دیگر در بازار گوشی‌ها است و تمرکز خودش را معطوف به یافتن راه حلی برای رسیدن به دیگر رقیبان کرده است.

طبق آنچه که انتظار می‌رفت بار دیگر شرکت سونی بر روی علاقه کاربران به دوربین‌ و تصویربرداری دست گذاشته است. همانطور که در سال گذشته (2017) با تجهیز گوشی اکسپریا خود به دوربین فیلم‌برداری با قابلیت گرفتن ویدیو با سرعت فوق آهسته و همچنین ویژگی ثبت سه بعدی با معرفی ۳D Creator  و افزودن فیلترهای واقعیت افزوده، توانایی های خود را به رخ رقیبان کشیده بود، در سال 2018 نیز با تغییر رویکرد چند سال اخیر خود، گوشی‌های اکسپریای جدید را به دوربین دوگانه مجهز کرده، با این تفاوت که برخلاف دیگر تولیدکنندگان، شرکت سونی این دو دوربین را در جلو قرار داده است!

sony

استدلال یکی از مدیران ارشد سونی برای این اقدام نیز شنیدی است، او دلیل این امر را گسترده‌تر شدن زاویه دوربین برای گرفتن تصاویر سلفی اعلام کرد و ابراز داشت که هدف اغلب کاربران از گرفتن تصاویر سلفی ثبت تصویر پشت سرشان است و با وجود دوربین دوگانه با زاویه باز‌تر، سلفی‌های بهتری نیز می‌توانند بگیرند!

اگر شما نیز به این ایده جالب و جدید سونی برای گوشی‌های اکسپریا علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید بررسی جذابی از سری جدید گوشی‌های سونی XA2 و XA2 اولترا در این مقاله مشاهده کنید.

3 در مورد “طرح سونی برای افزودن دوربین دوگانه به گوشی اکسپریا در سال 2018”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH