نحوه پین کردن بازی یا برنامه در ایکس‌باکس وان

ایکس‌باکس وان با وجود ده‌ها بازی و برنامه که به‌طور منظم از آن‌ها استفاده می‌کنیم، به عنوان یک مرکز رسانه‌ای همه منظوره برای بسیاری از بازیکنان آن است. در این مطلب قصد داریم به آموزش یکی از قابلیت‌های ایکس‌باکس بپردازیم که از طریق آن می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنید را سامان‌دهی نمایید؛ با ما همراه باشید.

چگونه یک بازی یا برنامه را پین کنیم؟

مرحله اول: بازی یا برنامه‌ای که می‌خواهید پین کنید را پیدا نمایید

برای پیدا کردن بازی یا برنامه‌ موردنظر خود، کاشی My Games and Apps را از داشبورد یا راهنمای Xbox انتخاب کنید. اگر می‌خواهید یک بازی را پین کنید، کافی است به بخش games بروید. همچنین برای یک برنامه، می‌توانید از قسمت apps آن را انتخاب کنید.

شما می‌توانید از میان گزینه‌های موجود، با استفاده از نوار داشبورد در سمت چپ صفحه، بین آن‌ها حرکت کنید.

مرحله 2: برنامه یا بازی را پین کنید

در این مرحله، باید برنامه یا بازی مورد نظر را مشخص کرده و دکمه منو (Menu)، که زیر دکمه Xbox و سمت راست قرار دارد را فشار دهید و سپس گزینه Add to Pins را انتخاب کنید.

کار تمام است؛ در حال حاضر برنامه یا بازی موردنظر به راحتی از صفحه اصلی داشبورد در دسترس است.

چگونه می‌توان برنامه‌ها و بازی‌های پین شده را پیدا کرد؟

لیست کامل بازی‌ها و برنامه‌های پین شده در یک صفحه اصلی ثانویه ذخیره می‌شوند؛ بنابراین دو راه سریع برای دسترسی به آن‌ها وجود دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

از صفحه داشبورد و با استفاده از نوار لغزنده به سمت پایین اسکرول نمایید تا به صفحه پین ​​دسترسی پیدا کنید. در این صفحه بازی‌ها و برنامه‌های پین شده شما به صورت یکسان قرار گرفته‌اند.

دکمه Xbox را روی کنترلر خود فشار دهید و نماد پین را در راهنمای Xbox انتخاب کنید.

چگونه می‌توان برنامه‌های پین شده را ویرایش و مرتب کرد؟

برای ویرایش صفحه پین ​​خود، کافی است آن را برجسته کنید و کلید Y را فشار دهید تا آن را به اطراف حرکت دهید، شما همچنین می‌توانید با انتخاب Menu و سپس انتخاب گزینه move pin، برنامه‌های پین شده را جا‌به‌جا یا ویرایش کنید.

برای حذف یک پین، کافی است آن را برجسته کرده و Menu را فشار دهید و سپس گزینه unpin را انتخاب کنید.

شما می‌توانید با فشار دادن دکمه Menu بر روی کاشی Pins، منوهای فرعی خود شامل صفحه پین، صفحات خانگی و Xbox Store خود را دوباره مرتب کنید. شما همچنین می‌توانید صفحه را به سمت بالا حرکت دهید یا آن را کاملا حذف کنید. اگر به طور منظم با استفاده از پین برنامه‌ریزی می کنید، توصیه می‌کنیم صفحه پین ​​را به عنوانی نزدیک به صفحه اصلی نگه دارید.

3 در مورد “نحوه پین کردن بازی یا برنامه در ایکس‌باکس وان”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH