با این 5 روش محدودیت‌های اینستاگرام را دور بزنید!

استفاده‌ حدود هشتصد میلیون کاربر در ماه از اینستاگرام آن را به یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده است، در اپلیکیشن اینستاگرام چیز‌های بسیار بیشتری از اشتراک گذاری یک عکس وجود دارد.

اینستاگرام هر ساله ویژگی‌های فراوانی را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند: مانند استوری، هشتگ‌ها و قابلیت فالو کردن آنها و… . این برنامه در دو سال گذشته به ارزش دو میلیارد دلار رسیده است. این نوآوری‌های دائمی همچنین باعث تشکیل گروه‌هایی از توسعه‌دهندگان شده که به ما کمک می‌کنند تجربه استفاده از این اپلیکیشن محبوب را از حالت عادی خارج کرده و از محدودیت‌های آن رها شویم. محدودیت‌هایی مانند تایمر ۱۵ ثانیه‌ای در استوری‌ها، عدم اجازه اینستاگرام برای قرار دادن بیش از یک لینک در بیو و… .

با معرفی پنج ترفند نوآورانه در قالب اپلیکیشن و سایت برای اینستاگرام در خدمت شما هستیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.


۱. اپلیکیشن top nine برای اندروید و آی‌اواس و سایت 2017 best nine: مجموعه ۹ عکس از بهترین پست‌های شما

ممکن است شما هم در اینستاگرام پست‌هایی را دیده باشید که مجموعه ۹ عکس در قالب یک پست منتشر می‌شود که محبوب‌ترین پست‌های آن پیج در یک سال اخیر بوده است.

top nine اپلیکیشنی برای اندروید و آی‌اواس بوده که توسط ‌BetaLabs توسعه یافته است. این برنامه عملکرد شما در سال گذشته را به طور خودکار مورد بررسی قرار می‌دهد؛ فقط کافی است آدرس اکانت اینستاگرام و ایمیل‌تان را وارد کنید و محبوبترین‌ عکس‌ها و ویدیوهای سال پیش خود را (براساس تعداد لایک) ببینید. سپس اپلیکیشن یک عکس پنجره‌ای ۳ در ۳ را برایتان تولید می‌کند که می‌توانید آن را ذخیره کنید.

دانلود اپلیکیشن top nine برای اندروید (رایگان)

دانلود اپلیکیشن top nine برای آی‌اواس (رایگان)

همچنین می‌توانید از سایت 2017 best nine برای انجام دادن کاری مشابه اپلیکیشن استفاده کنید؛ البته در سایت این امکان را خواهید داشت که ویدیوها را از پست حذف کنید و فقط عکس‌ها را در پست داشته باشید.


۲. cutstory برای آی‌اواس و story cutter برای اندروید: استوری‌هایی طولانی‌تر از ۱۵ ثانیه منتشر کنید

اینستاگرام محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای برای انتشار ویدیو در استوری قرار داده است. آیا می‌خواهید این محدودیت را زیر پا گذاشته و استوری‌هایی با زمان طولانی‌تر منتشر کنید؟ این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به کمک‌تان بیایند.

هر دو اپلیکیشن cutstory و story cutter اپلیکیشن‌هایی برای گذر از از این محدودیت هستند. هر ویدیو در استوری اینستاگرام فقط ۱۵ ثانیه‌ ابتدایی آن پخش می‌شود اما این اپلیکیشن‌ها ویدیوی شما را به بخش‌های ۱۵ ثانیه‌ای تقسیم می‌کنند سپس شما می‌توانید کلیپ‌ها را یکی پس از دیگری ارسال کنید تا ویدیو به صورت کامل در استوری شما آپلود شده و قابل پخش باشد.

اپلیکیشن cutstory اپلیکیشنی آسان‌تر و دقیقتر نسبت به story cutter است که احتمالا به همین خاطر است که شما در این اپلیکیشن به پرداخت درون برنامه‌ای نیاز دارید. یک دلار برای انجام کارهای‌تان پرداخت کنید که به شخصه احساس می‌کنم پس از پرداخت و دیدن نتایح متوجه ‌خواهید شد که ارزشش را دارد.

دقت کنید که در اپلیکیشن story cutter ویدیوها را در گالری خود به ترتیب منتشر کنید زیرا ممکن است همیشه به ترتیب در گالری شما ذخیره نشوند.

دانلود story cutter برای اندروید (رایگان)

دانلود cutstory برای آیفون‌ها (رایگان)


۳. سایت Campsite: محدودیت یک لینک در اینستاگرام را هک کنید

اینستاگرام به کاربران خود اجازه نمی‌دهد در قسمت کپشن عکس، لینک اضافه کنند؛ تنها جایی که شما قادرید یک لینک اضافه کنید بیو یا صفحه پروفایل‌تان است. افراد سایت campsite از یک ترفند برای قرار دادن لینک‌های بیشتر استفاده می‌کنند.

وارد campsite شده و با اکانت اینستاگرام خود ثبت نام کنید تا وارد صفحه‌ای با url مختص خودتان شوید. این لینک را به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید.

دوباره وارد سایت campsite شوید می‌توانید این صفحه را ویرایش کرده و لینک‌های بی‌شماری را در آن وارد کنید که همه در اینترفیس دوست داشتنی موبایل‌تان به نمایش در می‌آید. اضافه کردن لینک‌هایی به نام و آدرس اینترنتی دلخواه کار آسانی است. همچنین می‌توانید لینک باقی صفحات شبکه‌های اجتماعی خود با آیکون اختصاصی آن شبکه را در این صفحه اضافه کنید.

campsite مانند ابزارهای کاربردی ساخت سایت بدون کد است اما بسیار آسانتر بوده و جامعه هدف آن کاربران اینستاگرام است. مهم‌ترین ویژگی این سایت را می‌توان ویرایش آسان آن دانست که به شما اجازه می‌دهد به طور دائم لینک‌هایی را اضافه یا آنها را حذف کنید.


۴. TagsDock برای آی‌اواس و Magnify برای اندروید: کپی پیست کردن هشتگ‌ها

راه‌های فراوانی برای پیدا کردن بهترین هشتگ برای جمع آوری لایک و فالوور وجود دارد اما بهترین و ساده‌ترین آنها استفاده از دو اپلیکیشن TagsDock و Magnify است. این دو نرم‌افزار هشتگ‌هایی برای موضوع مورد علاقه شما که می‌خواهید پستی را در مورد آن ارسال کنید، پیشنهاد می‌دهند و شما کافی است کلیک کنید تا کپی شوند و دوباره کلیک کنید تا پیست شوند. به همین راحتی…

البته در این میان Magnify گام را فراتر گذاشته و با استفاده از هوش مصنوعی به عکس شما نگاه می‌کند و بهترین هشتگ‌ها را برای آن پیشنهاد می‌دهد؛ در این صورت شما مجبور به انتخاب موضوع نیستید زیرا که Magnify این کار را برای شما انجام داده است.

زمانی که شما به انتخاب سی هشتگ برای هر پست محدود هستید بهترین کار استفاده از مرتبط‌ترین هشتگ‌ها برای هر پست است که با این دو اپلیکیشن ممکن می‌شود.

دانلود اپلیکیشن Magnify برای اندروید (رایگان)

دانلود اپلیکیشن TagsDock برای آی‌اواس (رایگان)


۵. سایت Instagram Map: عکس‌های‌تان را بر اساس موقعیت مکانی جستجو کنید

در سال ۲۰۱۶ اینستاگرام ویژگی maps را که به شما اجازه می‌داد بر اساس موقعیت مکانی که عکس‌ها گرفته شده‌اند آنها را جستجو کنید از بین برد و از اپلیکیشن خود این ویژگی کاربردی و جذاب را حذف کرد. درحالی که راهی برای جستجوی عکس‌ها مانند قبل وجود ندارد شما همچنان می‌توانید یک نقشه از عکس‌های خود را در سایت The Data Pack ایجاد کنید.

دسترسی این سایت را به حساب کاربری اینستاگرام خود بدهید و عکس‌هایی که در ۹۰ روز اخیر دارای اطلاعات geo-taged (یک ویژگی که در هنگام عکاسی با روشن کردن لوکیشن دستگاه، عکس‌ها با اطلاعاتی از موقعیت جغرافیایی شما ذخیره می‌شوند) بوده‌اند با موقعیت مکانی سیو خواهند شد و عکس‌های بدون geo-tagged بازیافت نخواهند شد؛ پس ممکن است لیست کامل عکس‌های شما در اینستاگرام شامل این ترفند نشود. همچنین تنظیم سایز عکس‌ها برای مشاهده، فیلتر کردن لیست بر اساس هشتگ‌ها و تغییر تم نقشه از دیگر ویژگی‌های سایت است.

سازنده‌ نقشه The Data Pack’s نیز قابل جایگزین کردن است؛ شما می‌توانید برای آن یک کد را تولید کنید و آن را به وبسایت یا صفحه اصلی خود اضافه کنید. ممکن است ارزشمند باشد که کد را تولید و به عنوان یک لینک در Camsite خود آن را بچسبانید.

8 در مورد “با این 5 روش محدودیت‌های اینستاگرام را دور بزنید!”

  1. سلام من در بیو وقتی میخوام نام (Name)رو تغییر بدم مینویسه شما در ۱۴ روز گذشته ۲ بار تغییر داده اید و امکان تغییر نیست چطور حلش کنم؟؟؟ممنون
    لطفا هرکسی میدونه جواب بده

  2. سلام چگونه فیلمی که توش یه موزیک خارجی داره را طوری پست کنیم که هم حذف ننه هم اینکه اگه مجددپست کرد فقط تو پیجمون نباشه و همه مجدد ببینن. چون بعد پست مجدد کسی نمیبینه فقط توی پیج میزاره

  3. ترفند های خیلی خوبی بود دمت گرم
    فقط یه سوال ..چجوری میشه تو Bioاینستاگرام متن ببشتری نوشت؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH