نگاهی نزدیک به گوشی ایسوس ذن‌فون مکس پلاس (ویدئوی اختصاصی)

یکی از جدیدترین ساخته‌های کمپانی ایسوس، گوشی ذن‌فون مکس پلاس است که از ویژگی‌های مناسبی بهره می‌گیرد.

سازنده برای این محصول یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ را درنظر گرفته که در مقایسه با نسخه معمولی خود با نمایشگر ۵.۵ اینچی، دارای ظرفیت باتری کمتری است. انرژی مورد نیاز این دستگاه را یک باتری با ظرفیت ۴۱۳۰ میلی‌آمپر تامین خواهد کرد که باعث می‌شود ذنفون مکس پلاس در ۲۶ روز بدون نیاز به شارژ مجدد در حالت آماده باش قرار بگیرد.

ذنفون مکس پلاس

این درحالی‌ست که نسخه معمولی این اسمارت‌فون از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد و ۳۸ روز دوام دارد. باید افزود که هر دو دستگاه با باتری‌های غول پیکر خود می‌توانند در نقش یک پاور بانک ظاهر شوند و دیگر گجت‌های الکترونیکی را شارژ نمایند. ایسوس برای دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.0 استفاده کرده است. پنل پشتی این دستگاه نیز با دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و زاویه دید وسیع ۱۲۰ درجه همراه گشته که در مقایسه با نسخه معمولی که به ترتیب به دوربین‌های ۸ و ۱۳ مگاپیکسلی مجهزه شده بود، پیشرفت مناسبی را تجربه می‌کند.

نکته قابل توجه در این دستگاه بهره‌مندی از فناوری تشخیص چهره است که در واقع کمپانی ایسوس برای اولین بار از تکنولوژی یاد شده در محصولات خود استفاده می‌کند. هرچند این قابلیت از سال ۲۰۱۲ در نسخه Ice Cream Sandwich سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته بود ولی در یک سکوت خبری در نسخه‌های بعدی این پلتفرم کنار گذاشته شد! شاید گوگل قصد داشت مردم را به سمت استفاده از سنسور اثر انگشت سوق دهد.

درهر صورت اسمار‌ت‌فون ذنفون مکس پلاس علاوه‌بر قرار داشتن حسگر اثر انگشت در پنل پشتی با مجهز شدن به فناوری تشخیص چهره یک امکان امنیتی دیگر را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی هوشمند دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بوده و از ماه فوریه سال جاری با برچسب قیمتی معادل ۲۲۹ دلار و در دو رنگ نقره‌ای و مشکی در ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. البته گفتنی است که بسته به ناحیه فروش این اسمارت‌فون، ایسوس در برخی مناطق نسخه طلایی رنگ این دستگاه را هم روانه بازار می‌کند.

در پایان توجه شما را به ویدیوی اختصاصی که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، جلب می‌نماییم.

3 در مورد “نگاهی نزدیک به گوشی ایسوس ذن‌فون مکس پلاس (ویدئوی اختصاصی)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH