گوشی ایسوس ذن‌فون 11 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در راه است

در سال 2023 شایعه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد شرکت ایسوس احتمالا عرضه سری ذن‌فون خود را متوقف خواهد کرد. بنابراین تصور می‌شد که ذن‌فون 10 آخرین پرچمدار کوچک در سبد محصولات برند تایوانی خواهد بود. خبر خوشایند برای افراد علاقه‌مند به گوشی‌های هوشمند کوچک‌تر این بود که ایسوس به سرعت چنین شایعه‌ای را تکذیب کرد.

اکنون انتشار فهرست مربوط به ذن‌فون 11 در پایگاه داده Google Play Console فرضیه عدم انصراف ایسوس از عرضه سری ذن‌فون را بیش از پیش تقویت می‌کند.

ایسوس ذن‌فون 10 در ماه ژوئن 2023 معرفی و حدودا یک ماه پس از آن به بازار عرضه شد. بنابراین تا موعد رونمایی رسمی از مدل جانشین این محصول احتمالا کماکان زمان زیادی باقی مانده است.

توان پردازشی این گوشی هوشمند از طریق تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام تامین خواهد شد؛ اگرچه این موضوع احتمالا چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد.

همچنین فهرست فاش شده ادعا می‌کند که ذن‌فون 11 مجهز به رم 16 گیگابایتی خواهد بود؛ مشخصه‌ای که برای یک دستگاه پرچمدار کاملا مناسب قلمداد می‌شود.

این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 14 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. رزولوشن نمایشگر این دستگاه در مقایسه با نسل قبلی آن هیچ تغییری نکرده و کماکان معادل با 2400×1080 پیکسل خواهد بود.

اطلاعات فوق، تمامی جزئیات فاش شده توسط پایگاه Google Play Console درباره گوشی ذن‌فون 11 به‌شمار می‌روند. با این‌حال انتظار می‌رود که در آینده شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات بیش‌تری درباره این محصول باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH