Razer Phone 2

ماموریت غیرممکن IFA: ریزرفون 2 در دل لیندا جای خواهد گرفت

نیروی کامپیوتری که امروزه ما در دست‌ها، جیب‌ها و کیف‌های خودمان داریم، حقیقتا بسیار شگفت انگیز است؛ اما این موضوع سبب نشده که برخی شرکت‌ها از جمله سامسونگ و هواوی به فکر تبدیل گوشی‌های هوشمندمان به کامپیوتر‌های معمولی چون دسکتاپ و لپ‌تاپ نباشند.

البته تقریبا تمام این ایده‌ها قبل از تکمیل شدن با شکست روبرو شدند اما این عدم موفقیت‌ها، نتوانسته ریزر را متوقف کند و این شرکت جدیدترین نوع از این گوشی‌های هوشمند ترانسفورمی را آزمایش کرد. نتیجه کار تولد لیندا بود. این گوشی‌ هوشمند با توانایی تبدیل شدن به لپ‌تاپ، ممکن است اواخر سال 2018 در نمایشگاه بزرگ ایفا برلین(IFA)، همراه با دیگر گوشی جدید ریزر خود را به نمایش بگذارد.

linda

بله درست شنیدید، ریزر این دستگاه دوگانه را به بازار عرضه خواهد کرد. البته بازار گوشی‌های هوشمند نیز به سرعت در حال پیشرفت و معرفی شاهکار‌های مهندسی جدید است و حتی برای سازندگان کوچک مانند OnePlus نیز معرفی سالانه یک محصول جذاب و جدید، عادی شده است. ولی اکنون سوال این است که چه کسی حاضر است با ریزر برای شکستن این سنت رقابت کند؟

براساس اطلاعات منبعی از درون شرکت، احتمالا تا ماه سپتامبر 2018، ریزر گوشی جدید ریزر2 (Razer Phone 2) را معرفی می‌کند، البته هنوز نام آن مشخص نشده است. ریزر نیز مانند شرکت ال‌جی، برای جلوگیری از محو شدن در سیل تبلیغات محصولات جدیدی که در راه است، می‌خواهد معرفی را برای نمایشگاه IFA 2018 برلین بگذارد. به غیر از این چیز دیگری در مورد این گوشی جدید گفته نشده اما احتمال اینکه یک شگفتی در راه باشد، دور از انتظار نیست.

Razer Phone 2

این منبع همچین اشاره کرد که پروژه لیندا نیز همزمان با گوشی ریزر2، احتمالا به عنوان بخشی از لیندا رونمایی خواهد شد. برای دوستانی که ممکن است مقاله هفته گذشته ما در آی‌تی‌رسان با نام لپتاپ مفهومی ریزر دیوانه از دست داده باشند، پروژه لیندا، تلاش دیوانه‌وار شرکت ریزر برای تولید یک لپ‌تاپ مفهومی جالب است که گوشی ریزر می‌تواند درون آن قرار بگیرد و به یک دستگاه دوگانه اندرویدی با ویژگی‌های لپ‌تاپ و گوشی هوشمند تبدیل شود. طرح مفهومی آن را شرکت ریزر در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرده بود.

البته همه این اتفاقات به تصمیم‌گیری نهایی ریزر برای رفع مشکلات پیش رو و تجاری کردن پروژه لیندا بستگی دارد. این منبع همچنین اشاره کرد که به زودی بخش‌های اجرایی شرکت در مورد این مسئله تصمیم گیری خواهند کرد.

2 در مورد “ماموریت غیرممکن IFA: ریزرفون 2 در دل لیندا جای خواهد گرفت”

  1. چیزی که از یه موبایل گیمینگ تو ذهنمه با این خیلی متفاوته.اول از همه که بازی اندرویید رو جزو گیم به هساب نمیارم.گیمرای واقعی این بازی های چرند رو بازی نمیکنن.اگه این مبایل میتونست بازی های ps4 یاxbox oneرو اجرا کنه میشد بهش مبایل گیمینگ گفت.خیلی دور از واقعیت هم نیست.از لحاظ cpuکه چیپست های الان خیلی قدرتمند هستن و احتمالا از عهده اجرای کارای سنگین بر میان.رم هم که همین الان این مبایل ۸ گیگ رم داره که ازون لحاظم تقریبا مشکلی نیست.حالا نمیدونم فرکانس کاریش چقدره ولی احتمال زیاد از عهده بر میاد.پردازنده گرافیکی هم خیلی قوی شدن.اون هم بنظرم با کمی تلاش میشه به قدرت مورد نظر برسه.نمیدونم چقدر اختلاف قدرت با گرافیکps4و xboxداره ولی احتمالا در اینده نزدیک میتونن به اون قدرت لازم برسن.میمونه حافظه که یکی از چالشهای همچین مبایلی همین میتونه باشه.رم های حجم بالا تو بازار هستن ولی خیلی گرونن و برا همچین مبایلی سنگین در میاد و چالش بعدی عمر باتری این مبایلها هست که با پردازش سنگین سریع تموم میشه.البته باتری هایی داره طراحی میشه که خیلی قدرتمندن و در اینده نزدیک وارد بازار میشن.دسته هم که به راحتی با یه دانگل داخلی با گوشی مچ میشه و تصویر هم با اسمارت ویو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH