امازون تمرکز خود را بر روی فیلم‌هایی با بودجه کلان می‌گذارد

در سال‌های اخیر، امازون با انتخاب و سرمایه‌گذاری مناسب در تولید فیلم‌های مستقل و گرفتن حق پخش آنها به خوبی راه موفقیت را برای سرویس تلویزیون و فیلم خود باز کرده است. پشتیبانی و خرید حق پخش فیلم‌های اکران شده در جشنواره فیلم ساندنس در چند سال گذشته، تبدیل به یکی از عادات این شرکت شده است.

با این وجود، به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت به دنبال تغییر سیاست‌های خود در این حوزه و جذب کاربران بیشتر برای سرویس پرایم ویدیوی خود است. حال به نظر می‌سد امازون تمرکز خود را بر روی فیلم‌هایی نیازمند بودجه بالا می‌گذارد و منابع تخصیص یافته برای فیلم‌های مستقل را کاهش می‌دهد.

امازون در آغاز کار خود فیلم‌های مستقل بسیاری را انتخاب کرد که با موفقیت آن‌ها، ستاره بخت این شرکت نیز در آسمان هالیوود درخشیدن گرفت. حال به گزارش رویترز، آمازون به دنبال جذب مخاطبین بیشتر برای سرویس پرایم خود است و برای این منظور به دنبال سرمایه‌گذاری‌های کلان می‌گردد. حتی سرویس تلویزیون این استودیو نیز تغییر سیاست داده و به دنبال پروژه‌های کلان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، آمازون به دنبال ساخت فیلم‌هایی با بودجه بالای 50 میلیون دلار خواهد بود. البته پشتیبانی از فیلم‌های مستقل ادامه خواهد داشت، اما با توجه به راهبرد جدید شرکت، طرفداران جشنواره ساندنس درگیر چگونگی این موضوع هستند.

4 در مورد “امازون تمرکز خود را بر روی فیلم‌هایی با بودجه کلان می‌گذارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH