Huawei Mate 10 Pro

هواوی میت 10 پرو در زیر یک دریاچه یخ زده نیز کار می‌کند!

هواوی به طور جدی در پی ارتقای گوشی‌های سری میت 10 خود در سال 2017 بوده است. مخصوصا گوشی پرچم‌دار میت 10. به طوری‌که حتی اخیرا در یک ویدیوی منتشر شده، شاهد قرار گرفتن یک گوشی میت 10 پرو درون یک فریزر با دمای منفی 24 درجه سانتیگراد بودیم. اما اکنون هواوی یک آزمایش دیوانه‌وار را ترتیب داده است. آن‌ها این گوشت هوشمند را درون یک دریاچه یخ زده قرار داده‌اند!

به نظر می‌رسد این آزمایش برای به رخ کشیدن قدرت مقاومت میت 10 نسبت به محصولات آی‌فون و آی‌پد شرکت اپل است که معمولا با قرار گرفتن در دماهای پایین برای محافظت از دستگاه، نهایتا خاموش می‌شوند. طبق اطلاعات درج شده در سایت رسمی اپل، دمای بهینه کارکرد آی‌فون، آی‌پاد و ساعت اپل، بین صفر تا 35 درجه سانتیگراد است. این دما برای مک‌بوک‌ها نیز محدود‌تر است و بین 10 تا 35 درجه سانتیگراد اعلام شده است.

ظاهرا دمای پایین برای میت 10 مشکلی ایجاد نمی‌کند و حتی در دمای‌های به شدت سرد نیز به خوبی از عهده وظایف خود بر‌خواهد آمد. هر چند که شرکت هواوی نیز بر روی وب‌سایت خود دمای کارکرد میت 10 را بین صفر تا 35 درجه سانتیگراد اعلام کرده اما این آزمایش هیجان‌انگیز و همینطور آزمایش فریزر، نشان داد که میت 10 پرو می‌تواند به خوبی دمای بسیار پایین را نیز تحمل کند و زنده بماند.

Huawei Mate 10 Pro

در این آزمایش نشان داده شد که قلب میت 10 پرو در زیر دریاچه یخ‌زده نیز خواهد تپید و تماس‌ها قابل پاسخ‌گویی است. واقعا هواوی دیگر برای اثبات توانایی‌های بی‌نظیر میت 10 پرو چه کار دیگری باید انجام دهد؟ ما بر‌اساس دانسته‌های خود در مورد زندگی و مرگ میت 10 پرو در زیر دریاچه‌ تاریک و یخ‌زده صبحت می‌کنیم. گواهینامه IP67 برای داشتن بدنه ضد‌آب و ضد غبار و یک طراحی عالی تمام صفحه، سیستم‌روی چیپست (SoC) قدرتمند همراه با هوش مصنوعی، رابط کاربری EMUI 8.0 و زندگی در آبی عمیق!

8 در مورد “هواوی میت 10 پرو در زیر یک دریاچه یخ زده نیز کار می‌کند!”

  1. سلام.ی سری گفتن خب که چی مثلا یا غیره
    مگه مهمه که چی؟سامسونگ میتونه ایفون میتونه؟نه
    تموم
    خب ک چی نداره .مگه از همه ی امکانات گوشی در هر صورت استفاده میکنید؟

  2. همچنان در حال پیشرفت
    خرده ایی نمیشه بهش گرفت
    هرکی میگه خوب نیست خودش بره فروشگاه این گوشیو با گوشی محبوب خودش مقایسه کنه

  3. شاید کار زیر یخ مهم نباشه اما کسی که تو مناطق سردسیر و یخبندان زندگی میکنه حتما بدردش میخوره که گوشی تو دمای منفی راحت کار کنه و توی حوادث از کار نیفته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH