Age of Empires IV

بازی Age of Empires: Definition Edition با کیفیت 4k باز خواهد گشت

هنوز متعجب هستید که بابلیان باستان چگونه در مقابل یونانیان ایستادگی کردند (نه برای ما ایرانیان)؟ نگران نباشید اکنون شما می‌توانید با کیفیت 4K جواب این سوال را بیابید. استودیوی مایکروسافت اعلام کرد، نسخه مخصوص PC عصر فرمانروایان در 20 فوریه عرضه خواهد شد (کمتر از یک ماه دیگر).

در این باز‌ی استراتژیک ریل‌تایم، بازیکنان می‌توانند سرنوشت تمدن‌های باستانی را خود به دست بگیرند و برای بقای مردم‌شان تلاش کنند. عصر فرمانروایان نیز ترکیبی از واقعیت‌های تاریخ و بازی‌های ریل‌تایم محبوب و فانتزی مانند وارکرافت (WarCraft) است. این بازی یک ضربه تجاری بود و در نهایت طی بیست سال در هفت عنوان و سه اقتباس (سری) تولید شد و بیش از 15 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش کرد.

Age of Empires IV

نسخه ارتقا یافته، قرار بود در سال گذشته، همزمان با سالگرد بیست سالگی عصر فرمانروایان عرضه شود. در این‌باره، Adam Isgreen مدیر خلاقیت‌های مایکروسافت در وبلاگ رسمی بازی اعلام کرد: “ارتقا و طراحی بازی بیشتر از آنچه ما برنامه ریزی کرده بودیم طول کشید”.

مایکروسافت نیز با تائید این حرف، ابراز داشته بود برای تکمیل و استاندارد‌سازی بازی تا سال 2018 به زمان نیاز است که این به معنای بهبود و ارتقای نقشه ها، سرزمین‌ها و درختان، ضبط دوباره صدای‌های زمینه با استفاده از ارکستر، بازخوانی و روایت‌ نبرد‌ها و تمامی حالت‌های تک نفره است.

البته ممکن است هنوز یک مشکل وجود داشته باشد. Slash Gear در این باره می‌گوید: “به نظر همه چیز عالی است اما مایکروسافت این بازی را در همین ابتدای امر به یک مرده تبدیل کرده است، به جای آنکه برای آن یک جشن بزرگ برگزار کند. در حالی که بازی Age of Empires II HD در همه جا و همه دستگاه‌ها عرضه شد و در دسترس بود، این نسخه جدید قرار است فقط در فروشگاه ویندوز عرضه شود و بسیاری به این امر اشاره کرده‌اند و طبق گفته خود مایکروسافت این نسخه تنها برای ویندوز 10 تعریف شده است.”

قیمت این بازی نیز 20 دلار در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود به عنوان سری چهارم عصر فرمانروایان (Age of Empires IV) معرفی خواهد شد.

4 در مورد “بازی Age of Empires: Definition Edition با کیفیت 4k باز خواهد گشت”

  1. بهترین بازی که تو عمرم دیدم Age of Empires 2 هست واقعا معرکس معتاد کننده هم هس. بعضیا میگن جنگ های صلیبی بهترین بازیه بازیش کردم چرته
    بازی فقط و فقط Age of Empires 2.

  2. مهدی حاجیان

    توی بازی های سبک استراتژی ویندوز هیچ بازی ای مثل جنگ های صلیبی نمیشه واقعا معرکه بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH