Totaku

پلی‌استیشن خط تولید مجسمه‌های Totaku را به زودی راه‌ اندازی خواهد کرد

پلی‌استیشن خط تولید مجسمه‌های مینیاتوری خود را براساس شخصیت‌ها و کاراکتر‌های محبوب و آشنای کنسول بازیاش را راه ‌اندازی خواهد کرد.

ساخت این مجسمه‌های کوچک که تنها چهار اینچ (حدود 10 سانتیمتر) طول دارند بر عهده ThinkGeek (یکی از زیر مجموعه‌های شرکت گیم استاپ ) است. برای شروع کار تنها مجسمه هفت شخصیت ساخته شده است. این مجموعه را به نام توتاکو نامیده‌اند و شامل مجسمه شخصیت‌های Bloodborne’s hunter ،Crash Bandicoot ،Parappa the Rapper  Kratos از خدای جنگ، Feisar FX350 کشتی مسابقه از بازی Wipeout ،Sackboy از بازی Little BigPlanet و Heihachi از مجموعه بازی‌های تیکن است.

Totaku

تمام مجسمه‌ها نیز 9.99 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

شاید اولین فکری که درباره این مجسمه‌ها به ذهنتان برسد این باشد که این ایده پلی‌استیشن تقلیدی از مجسمه‌های هوشمند ساخت نینتندو با نام Amiibo باشد؛ اما این‌طور نیست، چرا که توصیفات هیچ‌کدام از مجسمه ها هیچ ارتباطی در هیچ زمینه‌ای با آنها ندارد. این مجموعه، مجسمه‌هایی ساده هستند که در جای خود ثابت و بدون حرکت قرار دارند و تنها به عنوان نگهداری برای کلکسیون ساخته شده‌اند.

طبق اعلام نمایندگی سونی این خط تولید در 23 مارس 2018 به بهره‌برداری خواهد رسید و تنها شرکت گیم استاپ حق تولید آنها را دارد.

3 در مورد “پلی‌استیشن خط تولید مجسمه‌های Totaku را به زودی راه‌ اندازی خواهد کرد”

  1. فکر کرده مثل اسپایدر من یا بت من که کاراکتر مهمیه که مجسمه هاش همه بیان بخرن تیکن فقط اسمش معروف شده وگرنه جدیدا بی خود شده بازی هاش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH