wall

نام‌های تجاری جدید سامسونگ نوید در راه بودن تلویزیون‌های غول‌پیکر را می‌دهد

در اوایل سال 2018 در نمایشگاه CES ما شاهد نمایش تلویزیون غول‌پیکر 146 اینچی سامسونگ به نام “دیوار”(The Wall) بودیم. اما با مانور بیشتر سامسونگ بر روی این نام‌های تجاری، به نظر می‌رسد کار پروژه‌ ساخت تلویزیون‌های غول‌پیکر تازه کلید خورده است.

به تازگی سایت LetsGoDigital از ثبت دو عنوان تجاری جدید توسط سامسونگ به نام تلویزیون‌های عظیم‌الجثه (Super Size TV) و تلویزیون‌های غول‌پیکر (Giant TV) پرده برداشته است.

تلویزیون قبلی نیز در اداره ثبت مالکیت‌های معنوی اتحادیه اروپا، با عنوان Micro QLED TV به ثبت رسیده بود.

wall

پیش به آن‌سوی دیوار

در حال حاضر هنوز کاملا مشخص نیست سامسونگ این دو نام تجاری جدید را برای کدام‌یک از محصولاتش در نظر گرفته است. پر واضح است که محصولاتی همچون تلویزیون دیوار، پتانسیل بهره‌گیری از چنین نام‌های عجیب و استثنایی را برای ورود به بازار دارند. البته این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ بخواهد از این نام‌ها برای برنامه‌های توسعه صفحات نمایش جدید بسیار بزرگ‌تر در تلویزیون‌های ال‌سی‌دی نقطه کوانتومی (Quantum Dot LCD TVs)، استفاده کند.

در هر حال شرکت‌های بزرگی چون سامسونگ هر ساله ده‌ها نام تجاری جدید را به اسم خودشان ثبت می‌کنند و احتمال عرضه محصولاتی چون دیوار نیز به این زودی‌ها در بازار کم است. با این اوصاف بعید به نظر می‌رسد ثبت این نام‌های تجاری برای استفاده در بازه زمانی نزدیک باشد.

5 در مورد “نام‌های تجاری جدید سامسونگ نوید در راه بودن تلویزیون‌های غول‌پیکر را می‌دهد”

  1. کاش یه زودتر فاصله قیمت تلویزیونهای بزرگ با کوچیکتر کمتر بشه الان سونی اولد ۵۵ اینچ میخوای بگیری ۶ تومن ولی ۷۵ اینچش میره بالای ۲۰ تومن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH