تغییر پروفایل گوگل

چگونه عکس پروفایل خود را در گوگل تغییر دهیم؟!

هیچ راهی برای تغییر اندازه عکس پروفایل خود به صورت آنلاین ندارید؟ اشکالی ندارد، می‌توانید از برخی ابزار‌ها مانند Gravatar، برای بسیاری از سایت‌ها استفاده کنید. اما صبر کنید این برنامه از فیس‌بوک، توییتر و حتی گوگل پشتیبانی نمی‌کند. باز هم مهم نیست چون در این مقاله کوتاه ما به شما نحوه تغییر تصویر پروفایل خودتان در گوگل را آموزش خواهیم داد. پس برای یک آموزش جذاب و ساده دیگر همراه ما، آماده شوید.

در ابتدا یادآور شوم که حتی اگر شما از گوگل‌پلاس هم استفاده نکنید باز هم دانستن نحوه تغییر آن مهم است، چون عکس پروفایل شما بر روی سایر خدمات و قابلیت‌ها گوگل مانند جی‌میل، تقویم و … نشان داده خواهد شد.

 

google

 

چگونه عکس پروفایل خود را در گوگل تغییر دهیم؟

برای تغییر عکس پروفایل خود مرحله به مرحله دستور العمل زیر را انجام دهید تا به طور آنی تصویر پروفایل‌تان تغییر کند.

  1. به آدرس myaccount.google.com بروید.
  2. مشخصات حساب کاربری خود را وارد کنید و بر روی دکمه Sign In کلیک کنید.
  3. در صفحه اصلی حساب گوگل خود بر روی تصویر موجود (یا تصویر پیش‌فرض) که در بالای صفحه قرار دارد، کلیک نمایید. پیدایش نکردید؟ دقت کنید که یک تصویر کوچک درون یک سپر آبی رنگ درست در مرکز تصویر قرار دارد. با کلیک بر روی آن یک پاپ‌آپ جدید در صفحه باز می‌شود.
  4. از بالای صفحه جدید تب Upload photos را انتخاب کنید.
  5. اکنون می‌توانید، عکس مورد نظرتان را به درون صفحه بکشید یا با کلیک بر روی گزینه Select a photo from your computer عکس را انتخاب کنید.
  6. بارگذاری عکس که کامل شد، بر روی گزینه Set as profile photo در گوشه پایین در سمت چپ کلیک کنید (بسته به تنظیمات شما در برخی سیستم‌ها ممکن است در سمت راست باشد).

خب به همین سادگی کار تمام شد. اکنون تصویر شما در تمامی اپلیکیشن‌ها و بخش‌های گوگل در دسترس است و شما می‌توانید در هر اپلیکیشن طبق قابلیت‌های آن، عکس خود را مورد ویرایش قرار دهید.

4 در مورد “چگونه عکس پروفایل خود را در گوگل تغییر دهیم؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH