اندروید Wear 2.8

گوگل به صورت رسمی به‌روز‌رسانی اندروید Wear 2.8 را عرضه کرد

براساس توضیحات داده شده در تالار گفتگو(فروم) Android Wear help، در نسخه اندروید پوشیدنی 2.8،  بررسی اجمالی اطلاعیه‌های جدید دریافتی بهبود یافته است و شما راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید پیام‌‌ها را مرور کنید و جواب دهید. همچنین پس‌زمینه تصویر نیز تیره شده است تا خوانایی متن بهتر شود.
شاید گوگل چندان با عشق و علاقه بر روی اندروید پوشیدنی برای اضافه‌کردن ویژگی‌های جدید، کار نکند اما در هر حال هنوز هم این سیستم عامل ساعت هوشمند، یک پروژه فعال محسوب می‌شود. امروز، گزارش‌های جدیدی منتشر شد که برخی از ساعت‌های هوشمند، به‌روز‌رسانی تازه‌ای از اندروید پوشیدنی دریافت کرده‌اند که دارای یک تم تیره برای کل سیستم است.

 

smartwatch android wear

اولین گزارشات از به‌روز‌رسانی‌ نسخه 2.8، توسط کاربران ردیت منتشر شد و مطمئنا دارندگان ساعت‌های هوشمند که مایل به استفاده از تم تیره بودند را خوشحال کرده است. احتمالا نیز این تم جدید به سرعت در بین کاربران محبوب شود. این خیلی خوب است اما یک خبر بد نیز در این‌ بین منتشر شد که به مذاق بسیاری از آنها خوش نخواهد آمد، خبر بد این است که احتمالا، تنها کسانی که ساعت هوشمند‌شان دارای صفحه نمایش AMOLED است، می‌توانند از این به‌روز‌رسانی استفاده کنند.
کاربران سایت ردیت همچنین گزارش کرده‌اند که به‌روز‌رسانی این تم تیره، در دسترس دارندگان Huawei Watch 2 نیز قرار گرفته است. اما همچنان مشخص نیست که آیا دیگر ساعت‌های هوشمند نیز می‌توانند یا توانسته‌اند این به‌روز‌رسانی را دریافت کنند یا خیر؟

ظاهرا علاقه کاربران به تم تیره در حال فراگیر شدن است، چرا که هفته قبل نیز یوتیوب خبر اضافه شدن تم تیره به اپلیکیشن خود را رسانه‌ای کرد که خبر آن را در آی‌تی‌رسان به اطلاع شما رساندیم.

5 در مورد “گوگل به صورت رسمی به‌روز‌رسانی اندروید Wear 2.8 را عرضه کرد”

  1. ج = توی نسخه ی گوگل پلی گوشی مثل نکسوس اندروید خام روش نصبه و خبری از رابط کاربری و اپلیکیشن های اختصاصی شرکت نیست و
     آپدیت هم زودتر براش میاد و سرعتش هم بیشتره.فکر نکنم نوت۴ نسخه گوگل پلی داشته باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH