گیف اینستاگرام

اعلام همکاری اینستاگرام با گیفی برای تولید استیکر‌های گیف

چند روز قبل ما خبری در مورد فراهم شدن امکان استفاده از فایل‌های گیف در استوری‌های اینستاگرام را برای شما دوستان آی‌تی‌رسان منتشر کردیم. اکنون به نظر می‌رسد که این امکان وارد مرحله جدیدی‌ شده است. امروز نه تنها آن خبر از سوی اینستاگرام تایید شد بلکه اعلام شده که با سایت Giphy در حال همکاری و بررسی طراحی و تولید مجموعه‌ای از استیکر‌های گیف نیز هستند. پس اکنون کاربران قادر خواهند بود که تصاویر متحرک گیف را به استوری‌های خود نیز اضافه کنند.

طبق گفته اینستاگرام، اکنون اگر شما بخواهید یک عکس یا ویدیو را به عنوان استوری قرار دهید با یک گزینه جدید به نام GIF روبه‌رو خواهید شد. با کلیک بر روی آن شما کتابخانه‌ای از صد‌ها‌ هزار استیکر در حال تکان خوردن جذاب و متنوع را مشاهده خواهید کرد که توسط سایت گیفی پشتیبانی می‌شود. شما هم می‌توانید فایل‌های گیف مورد علاقه خود را از سایت گیفی اضافه کنید و هم می‌توانید با جستجو در این مجموعه بی‌پایان از فایل‌های گیف، هر آنچه که لازم دارید بیابید. شما می‌توانید با کمک این مجموعه، استوری‌هایی جذاب، خنده‌دار، زیبا و خلاقانه ایجاد کنید. از گربه‌های در حال رقص و قلب‌های عاشقانه برای بهترین‌تان گرفته تا یک پیتزای معلق در فضا، همه و همه در این مجموعه بی‌نظیر یافت می‌شوند.

instagram_gif_stickers

این استیکر‌ها حقیقتا بسیار جالب هستند و قطعا هم به شما برای ایجاد استوری‌های به‌یاد ماندنی و خاطره‌انگیز و هم افزایش بیشتر محبوبیت این قابلیت جذاب اینستاگرام، کمک خواهند کرد. حضور و همکاری گیفی با اینستاگرام نیز چندان عجیب نیست چرا که آنها قبلا نیز با فیس‌بوک همکاری‌های گسترده‌ای برای عرضه و استفاده از فایل‌های گیف در کامنت‌ها و پیام‌های فیس‌بوک داشته‌اند. همان‌طور که اطلاع دارید اینستاگرام هم تحت نظر فیس‌بوک اداره می‌شود.

دیگر تغییر مثبت که در مورد استوری‌ها توسط اینستاگرام اعلام شد، امکان بارگذاری و استفاده از اندازه‌های (ابعاد) مختلف ویدیو و عکس در استوری‌هاست. قبلا شما می‌بایست استوری‌های خود را برای رسیدن به اندازه استاندارد مشخص شده توسط اینستاگرام، برش می‌زدید. اما اکنون کاربران قادر خواهند بود استوری‌های خود را در ابعاد اصلی به اشتراک بگذارند.

3 در مورد “اعلام همکاری اینستاگرام با گیفی برای تولید استیکر‌های گیف”

  1. اینستاگرام گند زده – مشکلات هنگ گردن و کرش کردن رو تو ورژن های جدید برطرف کنه اول بعد به فکر این چیزا باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH