gif

اینستاگرام از فایل گیف در استوری‌هایش پشتیبانی خواهد کرد

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به دنیای عجیب و غریب و جذاب فایل‌های متحرک GIF هستید، احتمالا برایتان جالب است که بدانید اینستاگرام، استفاده از فایل گیف در استوری‌هایش را پشتیبانی خواهد کرد و می‌توانید یک فایل گیف را به عنوان استوری استفاده کنید. بر اساس گزارشی که The Verge منتشر کرد، برخی کاربران در سراسر جهان اعلام کرده‌اند که می‌توانند فایل گیف را از طریق سایت Giphy در استوری‌هایشان قرار دهند.

The Next Web نیز ماه نوامبر 2017 در گزارش خود اعلام کرده بود که ویژگی‌ها و قابلیت های جدیدی به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده خواهد شد که یکی از آن موارد پشتیبانی از فایل‌های گیف عنوان شده بود. از آنجایی‌که فیس‌بوک و سایت گیفی با هم همکاری نزدیکی دارند و کاربران می‌توانند در ارسال نظرات و پیام‌های خود از طریق موتور جستجوی گیفی (مشهورترین موتور جستجوی فایل‌های گیف در دنیا) از فایل‌های گیف استفاده کنند، پس جای شگفتی نیست که دامنه این همکاری به اینستاگرام نیز کشیده شده است.

gif

نحوه کار بسیار ساده است، کاربران می توانند فایل گیف مورد نظر خود را در موتور جستجوی گیفی جستجو و سپس آن را به استوری خود اضافه کنند؛ اما همان‌طور که اشاره شده فعلا تنها بخش‌هایی از جهان این قابلیت را مشاهده کرده‌اند، از جمله مناطق اعلام شده کشور‌های برزیل، فیلیپین و اندونزی بوده است.

همچنین اینستاگرام با انتشار بیاینه‌ای در The Verge اعلام کرد که ما همیشه در حال تحقیق و بررسی در راستای بهبود تجربه کاربران با افزودن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذاب در اینستاگرام هستیم.

اینستاگرام در هفته گذشته نیز با انتشار خبری، آزمایش یک قابلیت جدید در استوری به نام تایپ را اعلام کرد که در آن کاربران می‌توانند استوری‌های متنی شیک‌تر و حرفه‌ای‌تر را ارسال کنند. اما ظاهرا داستان استوری‌ها تنها به اینستاگرام ختم نمی‌شود و ساعاتی قبل نیز خبری منتشر شد با این عنوان، فیس‌بوک اجازه ارسال استوری از روی دسکتاپ را به کاربرانش داد.

2 در مورد “اینستاگرام از فایل گیف در استوری‌هایش پشتیبانی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH