سامسونگ چیپست‌های اگزینوس خود را به دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند می‌فروشد

ظاهرا سامسونگ خواهان سهمی از بازار فروش چیپست‌هاست؛ چرا که این شرکت کره‌ای برنامه‌هایی برای گسترش تولید چیپست‌های اگزینوس جهت فروش آن به دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند دارد.

در حال حاضر جایگاه سامسونگ از این بازار مکانی بهتر از رتبه چهارم نیست. پردازنده‌های تولیدی شرکت کوالکام یکه‌تاز میدان و پس از آن محصولات اپل و مدیاتک در رتبه‌های بعدی قرار دارند. ظاهرا سامسونگ قصد دارد با فروش چیپست‌های میان‌رده، در اولین قدم جایگاه سومی مدیاتک را از آن خود کند، که در صورت موفقیت باید گفت سال 2018 برای مدیاتک سال سختی خواهد بود.

سامسونگ

بعلاوه، تحلیل‌گران اعتقاد دارند سامسونگ در تلاش است تا با گسترش چیپست‌های خود در بازار و همچنین استفاده از سی‌پی‌یوهای اگزینوس در آنها، سود خود را از شبکه 5G که در سال 2020 به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد، افزایش دهد.

با توجه به این راهبرد جدید، حال باید منتظر ماند و دید که کدام شرکت اولین سفارش‌دهنده چیپست‌های شرکت کره‌ای خواهد شد. گفتنی است برخی شرکت‌ها مانند اپل و هواوی از تراشه‌های تولیدی خود در محصولاتشان استفاده می‌کنند، پس نباید انتظار دیدن اسامی شرکت‌های یاد شده را در لیست مشتریان پردازنده‌های سامسونگ داشته باشیم.

3 در مورد “سامسونگ چیپست‌های اگزینوس خود را به دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند می‌فروشد”

  1. دیوونیت الکی برا خودش رقیب درست میکنه اون از پنل که داد به ایفون و ایفون روش کار کرد زد رو دست سامی اینم از پردازندش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH