siri

اپل اعلام کرد بیش از 500 میلیون نفر از سیری استفاده می‌کنند

اپل روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری معرفی اسپیکر هوشمند هوم‌پاد (HomePod) خود، این خبر را اعلام کرد (که اولین بار در اپل‌اینسایدر (AppleInsider) منتشر شد). در خبر جزییات جالبی از دستیار هوشمند اپل که سیری نامیده می‌شود اعلام شده‌ است.

شرکت اپل ادعا کرد که در قلب هوم‌پاد‌هایش روح سیری نهفته است و امروزه بیش از 500 میلیون از کاربران اپل با این دستیار هوشمند خو گرفته‌اند و از آن استفاده می‌کنند.

هر چند هنوز مشخص نیست منظور اپل از کاربر، دقیقا چیست و اینکه رقم مربوط به تعداد کاربران روزانه است یا ماهیانه؟! اما دومی بیشتر محتمل است (سالیانه را هم مد نظر داشته باشید!)

قبل از انتشار این خبر، اپل در کنفرانس خبری WWDC 2017  به انتشار خبری درباره آمار استفاده از سیری در ماه ژوئن سال 2017 اعلام نمود که بیش از 375 میلیون نفر به طور مرتب از سیری استفاده می‌کنند.

در بیانیه جدید آمده است که امروزه در بیش از نیم میلیارد دستگاه فعال از سیری استفاده می‌شود و اکنون ما با درک ترجیحات و اولویت‌های شما، اطلاعات گسترده‌ای از موسیقی را در اختیارتان گذاشته‌ایم.

siri

سیری اکنون بخشی جدایی ناپذیر از محصولات اپل است. آی‌پد، آی‌پاد، آی‌فون، دستگاه‌های مک و حتی اپل واچ و تلویزیون‌های اپل، همگی از این دستیار هوشمند بهره  می‌برند.

اپل تخمین می‌زند، در طی دو فصل مالی اخیر، سیری در بیش از 130 میلیون دستگاه فعال شده‌ است. گزارشات اپل اینسایدر، احتمالا یکی از دلایلی است که چرا شرکت در طی هفت ماه اخیر با این حجم استقبال از سیری، روبه‌رو شده است (سیری اولین بار سال 2011 در آیفون S4  معرفی شد).

عدد اعلام شده حتی مربوط به سه ماه نخست امسال (2018) نیست که طی آن ده‌ها میلیون دستگاه مجهز به سیری به کاربران آن افزوده شده است. به علاوه، هوم‌پاد نیز به عنوان یک محصول جدید دیگر به جمع کاربران سیری افزوده خواهد شد. قیمت پیش‌خرید هوم‌پاد اپل، 319 پوند (349 دلار) اعلام شده است. ثبت سفارشات پیش‌‌خرید نیز از همین جمعه و از روز 9 فوریه عرضه و توزیع آن آغاز خواهد شد.

3 در مورد “اپل اعلام کرد بیش از 500 میلیون نفر از سیری استفاده می‌کنند”

  1. مجبورن که استفاده کنن چون سیستم عاملشون محدوده چیز دیگه درست حسابی روش کار نمیکنه مثل سیری
    مثل این میمونه که ایرپاد وصل کنی به گوشی اندرویدی و یه سری از قابلیت هاش کار نکنه مانند سنسور قطع اهنگش

  2. اپل ی پله عقبه از رقباش همه هم میدونیم رقبای اصلیش سام و هواوی اند و اینو نمیتونی انکار کنیم که این برند عقبه از این دوتا
    بهتره بگم عقب افتاد 
    چرا جایگاه دوم رو از دست داد؟؟؟
    چرا پرچمدار امسال اپل امکاناتی رو آورده که چهار یا پنج سال پیش در دیگر برندهای اندرویدی بوده؟؟؟
    اپل در زمان عرضه آیفون فایو اس یکی از بهترین ها بود و واقعا بهترین محصولات در کنار قیمتی معقولانه عرضه میشد
    تیم کوک اپل رو نابود کرد باید ی فکری بشه 
    و اگر اپل تا الان سرکاره همش بخاطر ملت با فرهنگشه که از تولید ملی شون حمایت میکنن
    چ چیز جدیدی اورده؟؟؟
    آیا این قیمت بالا دلیل منطقی داره؟؟؟
    چرا حذف جک هندزفری و سنسور اثر انگشت ی نوآوری خوانده میشه؟؟؟یکم فکر کنیم آیا چهار پنج سال پیش خبری در این رابطه که هواوی میخاد جایگاه اپل رو کسب کنه شنیده میشد؟
    خب چرا میگید اپل قدرتش رو از دست نداده؟؟؟؟
    اگه اپل همون کمپانی قدرتمند سابقه پس چرا به سومین تولید کننده تبدیل شد؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH