آموزش تبدیل کردن نوار ناوبری اندروید به انیمیشنی موزیکال در هنگام پخش موزیک

ممکن است دل‌تان بخواهد یک گوشی خاص داشته باشید یا اینکه می‌خواهید به‌شدت تنوع ایجاد کنید یا شاید حتی مشتاقید زیبایی را در دست داشته باشید، گوشی اندرویدی خود را آماده‌ یک تنوع زیبا و سرگرم‌کننده کنید!

نوار ناوبری اندروید معمولا یک نوار کوتاه مشکی رنگ خسته کننده است که در بسیاری مواقع حتی تغییر رنگ هم نمی‌دهد اما ممکن است بخواهید در هنگام پخش موزیک در گوشی اندرویدتان تغییری در این نوار کسل‌کننده ایجاد کنید.

با معرفی و آموزش استفاده از اپلیکیشن MUVIZ نرم‌افزاری برای افزودن انیمیشن‌های هماهنگ با موزیک در حال پخش، در ‌آی‌تی‌رسان در خدمت شما هستیم.

برای استفاده از این اپلیکیشن شما نیازمند روت یا ابزار دیگری نیستید تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید یک گوشی اندروید است.

در همین ابتدا بخاطر داشته باشید که تنها نسخه فول آنلاک این اپلیکیشن برایتان کارآمد خواهد بود که می‌توانید آن را از این لینک دانلود و نصب کنید اما در صورت نصب نسخه رایگان با محدودیت‌های فراوانی در آن رو‌به‌رو می‌شوید.

برای فعالسازی این اپلیکیشن نیاز به زحمت فراوانی ندارید، کافیست با دقت به عکس‌ها و توضیحات آن در آموزش چند قدمی را همراه ما باشید.

پس از باز کردن اپلیکیشن و انتخاب گزینه‌ get started وارد محیط زیر می‌شوید.

دقت داشته باشید در هریک از قسمت‌های ‌‌B، A و C باید دسترسی‌های لازم را به اپلیکیشن بدهید.

ابتدا دسترسی A یعنی ضبط صدا را به اپلیکیشن بدهید؛ برای این کار گزینه‌ record audio را انتخاب نمائید سپس در پنجره‌ پاپ‌آپ باز شده بر روی allow کلیک کنید.

دسترسی دوم را با کلیک بر روی قسمت B یا گزینه‌ draw over other apps به اپلیکیشن می‌دهید که پس از آن وارد محیط دسترسی‌های اندروید شده و مطابق عکس در قسمت دو این دسترسی را برای نرم‌افزار روشن کنید.

نوبت دسترسی آخر یعنی accessibility access است؛ آن را انتخاب کنید و مطابق عکس زیر نحوه فعال کردن آن را دنبال کنید.

در قسمت اول عکس، باید اپلیکیشن MUVIZ را برگزینید که وارد صفحه‌ دسترسی خواهید شد و بعد از فعال کردن دسترسی، در پنجره باز شده می‌بایست آن را تایید کنید.

اکنون وارد محیط اپلیکیشن می‌شوید که برای دریافت تم و انیمیشن‌های مختلف باید به اینترنت متصل باشید.

پس از اطمینان برای اتصال اینترنت می‌توانید در بخش FEED تم‌های مختلفی را مشاهده و یکی را انتخاب نمائید.

بخاطر داشته باشید که در این بخش شما تم‌هایی را مشاهده می‌کنید که برای دانلود و انتخاب تعداد کمی از آنها، Muviz درخواست آپدیت به آخرین ورژن را می‌کند اما در صورت بروزرسانی شما دیگر نمی‌توانید نسخه پرو را داشته باشید و قاعدتا در اینصورت محدودیت‌های فراوانی را هم در پیش ‌خواهید داشت؛ پیشنهاد می‌کنیم بروزرسانی را انجام ندهید.

پس از انتخاب یک تم دلخواه وارد صفحه آن تم می‌شوید که نحوه‌ اجرای آن را برایتان به نمایش می‌گذارد. برای اعمال تم در نوار ناوبری باید گزینه Go Live را که به رنگ سبز است، برگزینید.

حال کافیست یک موزیک را در موزیک پلیر خود پخش کنید و از انیمیشنی که با موزیک در حال پخش شما هماهنگ می‌شود و برایتان به رقص در‌می‌آید، لذت ببرید.

امکانات زیاد این اپلیکیشن شما را به وجد خواهد آورد برای مثال می‌توانید وارد بخش YOURS شوید و در تب Creations و انتخاب گزینه Creat your first visualizer انیمیشن اختصاصی خود را بسازید.

و یا در قسمت تنظیمات می‌توانید میزان حساسیت انیمیشن به موزیک همچنین ارتفاع و فریم ریت آن را تغییر دهید یا می‌توانید برگزینید که در کدام نرم‌افزار انیمیشن پخش نشود.

3 در مورد “آموزش تبدیل کردن نوار ناوبری اندروید به انیمیشنی موزیکال در هنگام پخش موزیک”

  1. بعد از مدت ها اموزش کاربردی دیدیم ممنون
    ولی فوق العده مضرف بالایی داره و در استفاده طولانی مدت باید با باتری خداحافظی کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH