Vivo Xplay7

آیا گوشی جدید Vivo با رم 10 گیگابایتی عرضه می‌شود؟

Vivo، سازنده گوشی‌های هوشمند چینی که اخیرا ساخت اولین گوشی هوشمند در جهان با اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش را اعلام کرده بود، ممکن است اولین گوشی دنیا با 10 گیگابایت حافظه رم را ارایه دهد.

یا حداقل این جدید‌ترین شایعه در مورد ویوو است که در بسیاری از وبسایت‌های منتشر کننده، ادعا شده است. اما ما در اینجا این شایعه را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

Vivo Xplay7

شایعه جدید حکایت از در راه بودن نسل جدید پرچم‌داران شرکت ویوو دارد که به نظر با عنوان Xplay7 نامیده شده است و از پردازنده قدرتمند و جدید اسنپدراگون 845 شرکت کوالاکام بهره خواهد برد. صفحه نمایش 4K نیز 92.9 درصد از نمای جلوی گوشی را پوشش خواهد داد. حافظه داخلی دستگاه بیش از 512 گیگابایت و حافظه رم نیز 10 گیگابایت عنوان شده است!

منبع دقیق این شایعه را نمی‌توان دقیقا مشخص کرد، اما به نظر می‌رسد این جزییات در یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی کشور چین با نام Weibo، آمده است. جایی که یک لیست بلند‌بالا از مشخصات کامل گوشی Vivo Xplay7 را می‌توان یافت. با این حال یک کاربر علاقه‌مند در Weibo اعلام کرده است که چندین لیست مشابه از این دست نیز وجود دارد که از ماه اکتبر 2017 منتشر شده‌اند و او تنها با یک ظاهر جدید این لیست را آماده کرده است.

با توجه به لیست‌های قبلی منتشر شده از Vivo Xplay7، متوجه می‌شویم که در آنها تنها به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای گوشی اشاره شده است و کم و بیش معقول‌تر به نظر می‌رسد، چرا که ما در حال حاضر شاهد گوشی‌هایی با 8 گیگابایت رم و همچنین 256 گیگابایت حافظه، در بازار هستیم. اما همان لیست‌های قدیمی ادعا کرده‌اند که صفحه نمایش به طور 100 درصد نمای جلوی گوشی را خواهد پوشاند که طبیعتا باور کردنش کمی سخت است!

در کل، به نظر می‌رسد که این لیست‌ها تنها برای سرگرمی ساخته شده و نباید جدی گرفته شوند. همچنین این کاربر خوش ذوق و بامزه ما پیش‌بینی کرده است که لیست‌های بعدی احتمالا خبر از صفحه نمایش 8K و پوشش 120 درصدی نمای جلوی گوشی (اوج منطق و فیزیک !)، 16 گیگابایت رم و تا یک ترابایت حافظه داخلی بدهند. پس چندان سخت نیست تا به جعلی بودن این لیست‌ها و تصاویر اعتقاد پیدا کنید.

 

Vivo Xplay7

در طول این سال‌ها، ما شاهد شایعات زیادی در شبکه اجتماعی چینی Weibo بوده‌ایم که هرگز تحقق پیدا نکرده‌اند و این احتمال وجود دارد که این شایعه نیز به همین صورت باقی بماند. هر چند ما نمی‌گوییم که گوشی‌های هوشمند با بیش از 8 گیگابایت رم در آینده نزدیک در دسترس نیستند، بلکه امیدواریم چنین شایعاتی به تحقق نیز بپیوندد. فقط، ممکن است شایعه Vivo Xplay7 چندان به واقعیت نزدیک نباشد. با این اوصاف رندری از Vivo Xplay7 نیز که در ماه اکتبر 2017 منتشر شد، احتمالا جعلی باشد.

3 در مورد “آیا گوشی جدید Vivo با رم 10 گیگابایتی عرضه می‌شود؟”

  1. مهدی حاجیان

    به قول دوستمون فقط ارقام گول زدننده هستن و در عمل هیچ هستن این باطل گوشی های چینی هست

  2. این رزولوشن های بالا در اندازه های کوچک نمایشگر، تاثیر محسوس و قابل ملاحظه ای روی کیفیت نداره و جز مصرف باتری و هزینه بالا چیزی نداره.
    طبق آزمایش ها تراکم 300ppi به بالا رو چشم تشخیص نمیده ( در گوشی).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH