band 3 microsoft

مایکروسافت عرضه Band 3 را به طور کامل لغو کرد

عرضه گجت Band 3 که قرار بود جانشین Band 2 شود، لغو شد و تنها مشخصات آن در مقایسه با نسخه قبلی منتشر شده است. این دستگاه نسبت به Band 2 کمی بهبود یافته بود.

از جمله با دارا بودن حسگر‌های بیشتر مانند حسگر‌های الکتروکاردیوگرام (ECG) می‌توانست بسیار دقیق‌تر ضربان قلب کاربر را رصد و تعداد و تغییرات ضربان قلب و موارد دیگر را به اطلاع کاربر برساند. این گجت همچنین دارای قابلیت شارژ سریع بود و از ریدر‌های RFID نیز پشتیبانی می‌کرد. همچنین گمانه‌زنی‌هایی درباره توانایی پرداخت‌های NFC توسط آن به گوش می‌رسید. مشخصات کلی Band 3 به شرح زیر اعلام شده است:

اندازه:

12.8 در 38 میلیمتر

نوع صفحه نمایش:

AMOLED خمیده

وضوح تصویر:

320 در 128 پیکسل

باتری:

48 ساعت (استفاده از GPS سبب افزایش مصرف خواهد شد و مدت زمان باقی ماندن شارژ باتری را کمتر از حد اعلام شده خواهد کرد)

میانگین زمان برای شارژ کامل باتری:

شارژ کامل کمتر از یک ساعت

حسگر‌های موجود:

حسگر اپتیکال ضربان قلب

شتاب‌سنج سه محور

ژیرومتر

GPS

حسگر نور محیط

حسگر دمای پوست

حسگر UV

حسگر خازنی (Capacitive sensor)

فشارسنج

میکروفون

الکتروکاردیوگرام

RFID یا دستگاه شناسایی با امواج رادیویی

سیستم اتصال:

Bluetooth 4.0 LE

 

band 3 microsoft

band_3_prototype

band_3_prototype

همچنین طبق تصاویر منتشر شده از نسخه‌ اولیه، Band 3 کمی از نسخه قبلی باریک‌تر و در سایر قسمت‌های دارای خمش نیز قوی‌تر و محکم‌تر طراحی شده است. به علاوه این بند جدید، دارای شارژ سریع‌تر، دکمه‌هایی با رنگ‌های مختلف و سوراخ میکروفون اضافی بود. بزرگترین مزیت Band 3 نسبت به طرح قبلی، ضد آب بودن آن است که می‌توانست به کاربر اجازه استفاده از آن را در حین شنا کردن و فعالیت در محیط‌های مرطوب را بدهد.

احتمالا آخرین ویژگی آن مربوط به قیمت این نسخه ارتقا یافته است که سبب شد مانند گوشی‌های مایکروسافت، نتواند در رقابت با دیگر تولید‌کنندگان بزرگ دیگر همچون Fitbit و اپل به رقابت با آنها برخیزد و در نهایت Band 3 نیز مانند تعداد زیادی از محصولات مایکروسافت، بدون نمایش قابلیت‌ها و توانایی‌های خود، قبل از ورود به بازار، از رقابت با بزرگان حذف شد.

6 در مورد “مایکروسافت عرضه Band 3 را به طور کامل لغو کرد”

  1. تنها بدی این دست بند ها قیمت بالای اونهاست
    چون برند معروفی همچون مایکروسافت اونو ساخته از ساعت های دیگر برند ها خیلی گرون تر میباشد

  2. سیاستهاش در زمینه ابزارها و گجتهای کوچیکی مثل موبایل و ابزار سلامتی جواب نداده.
    قرار نیست یه کمپانی هر کاری میکنه خوب و عالی باشه.
    مایکروسافت هم خودش دیگه داره کم کم میپذیره این موضوع رو.

  3. بند ۱ و ۲ چون جزوی از پلتفرم ویندوز ۱۰ نبوده و فقط پوسته شبیه به ویندوز داشتند از نظر من به این علت گجت های ناقصی بودند، فروش محدود مایکروسافت بند 1 در امریکا و انگلیس و بند ۲ در چند کشور انگشت شمار نشان از ازمایش بازار توسط مایکروسافت داشت، به هر حال بسیار حیفه که مایکروسافت از رقابت پوشیدنی های سلامت کنار بره چون از نظر سخت افزاری بند ۲ یکی از کامل ترین بند های سلامتی از نظر سنسور های مختلف بود همچنین مایکروسافت تعداد بالایی پتنت در این زمینه داره که امیدواریم در گجت های آتی این شرکت استفاده شوند.

  4. همین بندی که ازش به عنوان حرفه ای ترین دستگاه نام میبرید جز یم نام مایکروسافت هیچ چیز اضافه ای برای ارائه دادن نداشت. محصول مایکروسافت به هیج توانایی رقابت با محصولات حرفه ای شرکت های مثل گارمین نداشت و حتی به گرد پای سری Vivoactive اکتیو نمیرسید چه برسه سری های مثل Fenix البته این برای ورزشکارای حرفه ای مثل خودمه که شنا دو دوچرخه سواری به صورت مداوم انجام میدن ولی اگر فقط بحث کاربر عادی باشه محصول بدی نبود و اللته باید در نظر گرفت یک کاربر معمولی به خیلی از امکانات این بند نیاز داره میره مدل های ساده تر رو خریداری میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH