آیفون SE 2

آیفون SE 2 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در راه است

برای کسانی که نیازی به گوشی‌های دارای صفحه نمایش بزرگ 4.7 اینچی یا حتی 5.5 اینچی احساس نمی‌کنند و یا افرادی که هزینه‌ای معادل قیمت گوشی‌های آیفون 6S و 6S پلاس را برای خرید گوشی در نظر گرفته‌اند، اپل گوشی آیفون SE را در اوایل سال 2016 رونمایی کرد. با یک نمایشگر چهار اینچی و قیمت مناسب و ظاهری که یادآور طرح آیفون 5 و 5S است.

آیفون SE 2

با این حال برخلاف تصور برخی افراد احتمالا دیگر نباید منتظر نسل جدید آیفون SE بود، اما شایعات از احتمال بازنگری‌هایی در سال 2018، حکایت دارد. این شایعات با گزارش DigiTimes که ادعا می‌کند آیفون SE 2، ممکن است رسما در ماه مه یا ژوئن 2018 رونمایی شود، تقویت شده است.

از لحاظ مشخصات، هنوز مشخص نیست که چه چیزی ممکن است در انتظار ما باشد، اما شارژ بی‌سیم یکی از ویژگی‌هایی است که گفته شده، بدون شک در گوشی وجود خواهد داشت. با توجه به اینکه اپل در تمام محصولاتش این فناوری‌ها را به کار گرفته است پس دور از ذهن نخواهد بود که در آیفون SE 2 نیز از این ویژگی‌ها استفاده کند. دیگر شایعات مربوط به مواردی چون بهره‌گیری از چیپست A10 Fusion که در گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس نیز به چشم می‌خورد، رم دو گیگابایتی، باتری 1700 میلی‌آمپری بزرگتر و حافظه‌های 32 و 128 گیگابایتی است.

هر چند این شایعات با اندکی تردید قابل پذیرش است، اما همانطور که اشاره کردیم آیفون SE یک گوشی جایگزین ارزان قیمت محسوب می‌شود و اگر قیمت آیفون X برای شما اندکی زیاد است، پس شاید ارزش داشته باشد تا آیفون SE 2 را بیشتر مد‌نظر قرار دهید.

4 در مورد “آیفون SE 2 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در راه است”

    1. اخ گفتی
      یعنی هیچ مزیتی نسبت به بقیه گوشی ها با اون رنج قیمت نداره و خریدش پول دور ریختنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH