آموزش کار با اپلیکیشن تلوبیون، پخش زنده تلویزیون در موبایل

اپلیکیشن های پخش زنده تلویزیون بر روی گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر بسیار رایج شده‌اند. این اپ‌ها به شما این امکان را می‌دهند زمانی که به تلویزیون دسترسی ندارید، برنامه موردنظر خود را وقتی که از تلویزیون پخش می‌شود به‌صورت آنلاین در اسمارتفون‌تان ببینید.

تلوبیون یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های تماشای شبکه‌های تلویزیونی به‌صورت آنلاین و آفلاین از طریق موبایل است. تلوبیون کاملا رایگان است، کافی‌ست به اینترنت متصل شوید و برنامه‌های تمام شبکه‌های تلویزیون را به‌صورت آنلاین مشاهده کنید.

در تلوبیون به شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، نسیم، ورزش، پویا، آی فیلم، نمایش، مستند، آموزش، قرآن، سلامت، جام جم 1، تماشا، امید، افق، شما، اصفهان، سمند، فارس، خوزستان، کردستان، باران، آبادان، سمنان، آفتاب، خلیج‌فارس و افلاک و هم‌چنین آی‌فیلم عربی دسترسی دارید.

علاوه بر امکان تماشای برنامه‌های تلویزیونی، اپلیکیشن تلوبیون قابلیت دانلود و ذخیره کردن برنامه‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

آموزش کار با تلوبیون

متأسفانه اپلیکیشن تلوبیون فقط برای سیستم‌عامل اندروید عرضه‌ شده و کاربران آی‌اواس نمی‌توانند از این اپ استفاده کنند.

پس از نصب تلوبیون، با صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید که باید شماره تماس خود را وارد کرده و سپس کد تائید ارسال‌ شده را وارد نمایید تا بتوانید وارد فضای اپلیکیشن شوید.

پس از وارد شدن به اپلیکیشن تلوبیون، با صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید که در آن لیستی از شبکه‌های صداوسیما وجود دارد. در نوار بالا،4 تب با عنوان‌های تلوبیون، داغ‌ترین‌ها، فیلم و سریال و دانلودهای من وجود دارد.

تلوبیون

در این لیست می‌توانید هر شبکه‌ای که مدنظر دارید را انتخاب کنید، با لمس آیکون شبکه دو گزینه برای شما ظاهر می‌شود، این گزینه‌ها عبارت‌اند از: پخش زنده و آرشیو.

تلوبیون

با لمس گزینه پخش آنلاین به صفحه زیر منتقل می‌شوید و می‌توانید برنامه شبکه موردنظر خود را به‌صورت آنلاین مشاهده کنید.

تلوبیون

با انتخاب گزینه آرشیو، به آرشیو محتوایی و ساعتی شبکه موردنظر خود منتقل می‌شوید و قادر خواهید شد برنامه موردنظر خود را انتخاب کرده و به‌صورت گلچین شده تماشا کنید.

تلوبیون

در تب آرشیو محتوایی و آرشیو ساعتی، با فیلترهای دقیق‌تری نظیر انتخاب شبکه و روز و تاریخ پخش برنامه موردنظر خود، به‌راحتی می‌توانید برنامه موردنظرتان را انتخاب کنید.

در سمت راست برنامه علامت ذره‌بینی قرار دارد، کافی است تا عنوان برنامه موردنظرتان را در این قسمت تایپ کنید تا آن را به‌راحتی پیدا نمایید.

تلوبیون

به صفحه اصلی تلوبیون برمی‌گردیم و به بررسی تب دوم می‌پردازیم، تب دوم، عنوان داغ‌ترین‌ها را دارد. در این بخش برنامه‌های برگزیده تلویزیون به شما نمایش داده می‌شود.

تلوبیون

با انتخاب یکی از برنامه‌ها، پنجره زیر به شما نشان داده می‌شود. در این پنجره، عنوان برنامه برگزیده، ساعت و تاریخ پخش و زمان برنامه مشخص می‌شود. در سمت راست، بالا و گزینه اشتراک‌گذاری و دانلود وجود دارد.

تلوبیون

با لمس اشتراک‌گذاری، لیستی از شبکه‌های اجتماعی برای به اشتراک‌گذاری نمایش داده می‌شود. اگر قصد دانلود کردن برنامه را داشته باشید، باید گزینه دانلود را لمس نمایید. با لمس گزینه دانلود، لیستی از کیفیت‌های موجود برای دانلود برنامه نمایش داده می‌شود.

تلوبیون

باز به صفحه اصلی اپلیکیشن بازمی‌گردیم. تب سوم این صفحه، فیلم و سریال است. اگر در حال تماشای سریالی هستید و چند قسمت اول آن را ازدست‌داده‌اید، کافی‌ست که به این بخش تلوبیون مراجعه و سریال موردنظر خود را مشاهده کنید. در این بخش دو دسته بندی دیگر با عناوین فیلم سینمایی و کودک و نوجوان وجود دارد.

تلوبیون

تب آخر صفحه اصلی، دانلودهای من نام دارد، در این بخش می‌توانید برنامه‌هایی که دانلود کرده‌اید را مشاهده کنید.

تلوبیون

در صفحه اصلی، گوشه سمت چپ، زیر منویی وجود دارد که با سه خط نمایش داده‌شده است، در این منو گزینه‌های خانه، پخش زنده، آرشیو، برنامه‌های برگزیده، دسته‌بندی برنامه‌ها، گزارش خطا، درباره تلوبیون و راهنما وجود دارد.

تلوبیون

گزینه‌های این بخش شبیه به گزینه‌های صفحه اصلی است ولی در برخی بخش‌ها فیلترهای دقیق‌تری وجود دارد.

اگر گزینه دسته‌بندی برنامه‌ها را از این بخش لمس کنید، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که امکان فیلتری دقیق‌تر را برای شما فراهم می‌آورد. در این بخش گزینه‌ای با عنوان ژانر وجود دارد که انتخاب و پیدا کردن برنامه را بسیار راحت‌تر می‌کند. بخش تازه‌ترها و محبوب‌ترها هم شبیه به بخشی است که در صفحه اصلی وجود دارد.

تلوبیون

اگر برنامه مشکل یا مسئله‌ای داشت و یا قصد انتقاد و پیشنهاد از تلوبیون را داشتید، کافی است تا گزینه گزارش خطا را لمس کنید.

تلوبیون

تلوبیون، یکی از بهترین برنامه‌های پخش آنلاین است که با استفاده از آن هیچ برنامه‌ای را از دست نمی‌دهید.

14 در مورد “آموزش کار با اپلیکیشن تلوبیون، پخش زنده تلویزیون در موبایل”

  1. وقتی یک فیلم درحال پخش است و تبلیغ وسط فیلم شروع میشه چرا نمیشه بخش قبل از تبلیغ رو دید؟ تبلیغ که نباید اختلال ایجاد کنه

  2. چگونه می‌توان تبلیغات را حذف کرد تا عینا مثل تلویزیون،تصویر را واضح وبدون چیزهای اضافی دید؟

    1
    2
  3. سلام. دو روز مشیه که اپلیکیشن من کار نمی کنه ومیگه مشکل از اینترنته ولی اینترنتم مشکلی نداره. می تونید راهنماییم کنید.

    3
    6
    1. اصغر دینی ترکمانی

      با سلام دوستان روزه نمیتونم برنامه تلوبیون رو باز کنم این خطا رو میده. ارتباط اینترنت وجود ندارد. ممنون میشم راهنماییم کنین.

  4. سلام. چطور می‌توان تلوبیون موبایل را روی تلویزیون هوشمند دید؟ یا بخواهیم از طریق تلویزیون هوشمند ال. جی تماشا کنیم. ممنون

    2
    17
  5. دمستان چند روزه اپ شما اصلا خوب کار نمیکنه تو اصفهان .من امروز نتونستم بازی ایران و عمان رو ببینم لطفا فکری بکنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH