گوشی شیائومی Mi 7

منتظر گوشی شیائومی Mi 7 با 8 گیگابایت رم و باتری پرظرفیت باشید

کمپانی شیائومی احتمالا در طی برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل که تا کم‌تر از 20 روز دیگر در شهر بارسلون آغاز به‌کار خواهد کرد، از گوشی شیائومی می‌میکس 2S که به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز است رونمایی به عمل خواهد آورد. این در حالی است که پرچمدار دیگر چینی‌ها یعنی شیائومی Mi 7 در اوایل سه‌ماهه دوم سال 2018 معرفی خواهد شد.

اخیرا یک اسکرین‌شات از مشخصات سخت‌افزاری این اسمارت‌فون منتشر شده که اکثر جزئیات پرچمدار شیائومی را نمایان می‌کند. مطابق این تصویر، دیوایس مورد نظر از یک نمایشگر 5.6 اینچی فول اچ‌دی پلاس با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل بهره‌مند است که نسبت تصویر 18 به 9 دارد. در برخی شایعات گذشته ادعا شده بود که شیائومی از نسخه دیگر این دیوایس با نام شیائومی Mi 7 پلاس در کنار مدل اصلی رونمایی به عمل خواهد آورد. به نظر می‌رسد مدل پلاس از یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی ساخت سامسونگ بهره‌مند باشد.

تراشه اسنپدراگون 845 قلب تپنده این پرچمدار خواهد بود و 8 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. این نخستین عضو از سری Mi شیائومی است که به 8 گیگابایت رم مجهز می‌شود. شیائومی 128 گیگابایت حافظه داخلی را برای آسوده کردن خیال کاربران بابت فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته است. البته این مدل را باید قدرتمندترین نسخه پرچمدار شیائومی دانست. نسخه دیگری از این پرچمدار نیز عرضه خواهد شد که از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. نکته مهم درباره این پرچمداران جدید، پشتیبانی آن‌ها از قابلیت شارژ وایرلس است.

تامین انرژی این دیوایس بر عهده یک باتری 4480 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. برای مقایسه باید بدانید که گوشی شیائومی Mi 6 با یک باتری 3350 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده است. اگر ظرفیت باتری اعلام شده برای پرچم‌دار جدید درست باشد باید آن را شایسته تقدیر دانست هرچند که نمی‌توان این اطلاعات را کورکورانه تایید کرد. با آن‌که در این اسکرین‌شات به رابط کاربری قدیمی MIUI 8.1.30x اشاره شده، انتظار داریم پس از عرضه رسمی شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MIUI 9 بر پایه اندروید نوقا باشیم. بنابر شایعات اخیر، گوشی Mi 7 قیمتی حدود 476 دلار خواهد داشت.

3 در مورد “منتظر گوشی شیائومی Mi 7 با 8 گیگابایت رم و باتری پرظرفیت باشید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH