shell

پنج طرح‌ جدید Style Shell ویژه Moto Mods از جنس گوریلا گلس 5

شرکت موتورولا از هفته قبل فروش گوشی‌های برند Moto Mods از سری Style Shell را شروع کرده است. اگر با این سری از گوشی‌ها آشنا نیستید باید بگویم که قاب پشتی این گوشی‌ها قابل تعویض است و شما می‌توانید اقدام به انتخاب طرح دلخواه خود در گوشی‌های هوشمند Moto Z کنید با این تفاوت که اندکی ضخامت گوشی افزایش می‌یابد.

Style Shell Moto Mods

در طرح‌های جدید Style Shell ویژه Moto Mods، برای اولین بار از پلی‌کربنات و گوریلا گلس 5 استفاده شده است و قادر است گوشی را در مقابل سقوط از ارتفاع 5.2 فوتی (160 سانتیمتری) حفظ کند. این پوسته‌ها فعلا در پنج طرح جالب در دسترس قرار گرفته‌اند: برگ‌های رنگی (هر چند چندان رنگی نیست!)، منحنی‌های گیرا و زمخت، گل‌های گرافیکی، نوار‌های ریترو (Retro Stripe) و کاشی‌های مثلثی.

تمام مدل‌های جدید دارای قیمت یکسانی هستند و با حدود 10 دلار افزایش قیمت نسبت به مدل‌های قبلی به قیمت 29.99 دلار عرضه می‌شوند. طرح‌های قبلی Style Shell نیز شامل: چوب بلوط نقره‌ای، استخوانی نایلونی (Herringbone Nylon) و بالستیک نایلونی قرمز (Crimson Ballistic Nylon) بودند که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. صرف نظر از طراحی، این پوسته‌های جدید با تمامی مدل‌های موتو زد نیز سازگار هستند و حتی احتمالا برای سری‌های آینده Moto Z3 نیز قابل استفاده خواهند بود.

Style Shell Moto Mods

4 در مورد “پنج طرح‌ جدید Style Shell ویژه Moto Mods از جنس گوریلا گلس 5”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH