Ulefone T2 Pro

Ulefone نمایش خود را با گوشی T2 Pro در MWC 2018 برگزار خواهد کرد

Ulefone به عنوان یکه‌تاز شرکت‌های پر‌تلاش برای ساخت هندست‌های با کیفیت و دارای سخت افزار شایسته، شناخته شده است و آخرین محصول آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. چیزی که آن را هیجان‌انگیز‌تر می‌کند حضور در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا با گوشی Ulefone T2 Pro است و فرصتی عالی برای علاقه‌مندان تا بیشتر با این محصول جدید آشنا شوند.

 

Ulefone T2 Pro

 

اما گوشی Ulefone T2 Pro چگونه محصولی است؟

خب، یک گوشی تمام صفحه با یک چانه اضافی در پایین است و اولین هندست دنیا خواهد بود که از پردازنده جدید برند MediaTek با نام Helio P70 به صورت تجاری استفاده خواهد کرد. هلیو P70، یک مغز هشت هسته‌اس با یک سیستم روی چیپست (SoC) است که با فناوری 12 نانومتری ساخته شده و تا فرکانس 2.5 گیگاهرتز کلاک شده است و توانسته در تست‌های بنچمارک، شانه‌به شانه اسنپدراگون 835 امتیاز بگیرد.

جالب اینجاست که در هیچ کجای گوشی، آثاری از اسکنر اثر انگشت مشاهده نمی‌شود پس آیا احتمال دارد که Ulefone T2 Pro از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره برد؟ اگر اینطور باشه بسیار جالب خواهد شد. در قسمت جلو نیز مانند آیفون X دارای یک دندان ( The Notch) است اما به نظر نمی‌رسد که در آن، سنسور مادن قرمز، Face ID و یا حتی اسکنر عنبیه تعبیه شده باشد.

همچنین ما می‌توانیم یک دوربین دوگانه در پشت آن مشاهده کنیم که احتمال دارد از قابلیت Portrait Mode پشتیبانی کند اما در هر حال هنوز از مشخصات دقیق آن اطلاعی در دست نیست و نمایشگاه MWC 2018 که از 26 فوریه تا 1 مارس برگزار خواهد شد، زمان و مکان رمزگشایی از گوشی Ulefone T2 Pro خواهد بود. پس فعلا این گوشی را نیز در لیست قرار دهید تا نوبتش شود.

2 در مورد “Ulefone نمایش خود را با گوشی T2 Pro در MWC 2018 برگزار خواهد کرد”

  1. ج= این یه مورد رو اگه بیخیال بشیم میبینیم بعضیا مثل میت 7 با 4000 میلی آمپر در نتیجه مثل آیفون 6 اس شارژدهی دارن اما خب بعضیا هم مثل میت 8 فوق العاده میشن

  2. قطر این گوشی چقدره؟
    این شرکتای چینی باتری های به این خوبی میزنن شرکتای اصلی انگار نه انگار بعد آیو میاد میگه مردم به باتری اهمیت نمیدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH