قیمت گوشی نکسوس 5 مشخص شد!

google-nexus-5

بازهم شایعاتی در خصوص گوشی جدید ال جی و گوگل، این بار در خصوص قیمت احتمالی آن و ظرفیت باتری متفاوت منتشر شده است.

با اعلام تاریخ رسمی عرضه این گوشی، یکی از مواردی که در لیست امکانات آن اعلام نشده بود، درز کرد. قبل از اینکه بخواهیم به موضوع مورد بحث یعنی قیمت بپردازیم، باید اعلام کنیم که نکسوس 5، در دو مدل مختلف با حافظه‌های متفاوت ارائه خواهد شد که هر کدام از این مدل‌ها، دارای باتری‌هایی با ظرفیت متفاوت هستند.

طبق این شایعات، احتمالا نکسوس 5 با ظرفیت 16 گیگابایت، از باتری با ظرفیت 2300mAh بهره خواهد برد، که با توجه به شرایط موجود، قیمت احتمالی آن حدود 299 دلار یا 900 هزار تومان خواهد بود. نسخه 32 گیگابایتی نکسوس 5، احتمالا با یک باتری قوی به ظرفیت 3000mAh ارائه خواهد شد و قیمت آن در حدود 399 دلار و یا 1 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

مدل 8 گیگابایتی نکسوس 4، در اولین عرضه رسمی با قیمت 299 دلار معرفی شد و نسخه 16 گیگاباتی آن قیمتی در حدود 350 دلار ارزش داشت. هر دو مدل این گوشی دارای باتری‌هایی با ظرفیت 2300mAh بودند.

باید اذعان داشت که این رویه، یعنی داشتن ظرفیت‌های مختلف باتری، برای مدل‌های مختلف و بر اساس حافظه داخلی گوشی، می‌تواند ایده و ابتکار جالبی برای گوشی ال جی نکسوس 5 باشد.

باید قبول کرد، وقتی اطلاعات اولیه این گوشی به بیرون درز کرد، بسیاری از علاقمندان به این دستگاه، با دیدن ظرفیت پایین باتری این گوشی یعنی 2300mAh، واقعا نا امید شده بودند، اما اکنون می‌توان امیدوار بود که در نسخه 32 گیگابایتی این گوشی جذاب، از یک باتری بسیار قوی با ظرفیت 3000mAh استفاده شده است، که قطعا علاقه‌مندان به این گوشی را نا امید نخواهد کرد.

نظر شما در خصوص این ایده جدید گوگل نکسوس 5 چیست؟!

8 در مورد “قیمت گوشی نکسوس 5 مشخص شد!”

    1. محمد سعید بهمنی

      هنوز دقیق اعلام نکردند دوست عزیز .
      ولی احتمالا اگر در یکی دو ماه آینده رسماْ اعلام بشه، تا برسه ایران فکر کنم ۵ ماهی طول بکشه

  1. مسعود رسول نژاد

    گوشی های نکسوس کیفیت ساخت عالی دارن ولی توی ایران هرگز با لون قیمت ایده آل فروش نمیره
    خیلی ناراحت کننده است حداقل یک میلیون میکشن روی قیمت اش

    1. سعید بهمنی

      اگر توسط خود الجی وارد بشه ، مثل سایر تولیداتش ، احتمالا قیمت خوبی واسش در نظر گرفته میشه .
      شک نکنید

    2. حداقل یک میلیون میکشن رو قیمتش :O
      دیگه اونقدر هم نیستا ، حالا حداکثر میگفتی یه چیزی ، چون اگه به قول شما یه میلیون بکشن روش ، تو خارج هر کی بره یه نکسوس 5 نسخه 16 گیگی بگیره ، شرکت ال جی بهش 100 هزار تومن میده (30 دلار) :((

  2. فکر کنم بد نباشه ..!
    ولی به نظرم امکان وجود دو نوع باتری وجود نداره ، فقط میخوان اونایی رو که از این باتری ایراد میگیرن ولی دوست دارن نکسوس بخرن ، راضی نگه دارن تا وقتی گوشی عرضه شد و چون قیمتش یکم پایین تره ، دیگه بچه ها بیخیال باتری بشن ! البته به نظرمه
    راستی به نظرتون ارزش خرید داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من شاید گرفتم 😀

  3. یه اصلاحیه کوچیک تو متن خبر باید انجام بدین!!
    قیمت احتمالی نسخه 16 گیگابایتی 1 میلیون و 200 هزار تومان و نسخه 32 گیگابایتی 1 میلیون و 900 هزار تومان !!!!
    😐 😐 😐 😐

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH