Samsung

قاب‌های رسمی گلکسی S9 پلاس سامسونگ لو رفت: Alcantara و Clear View

تا پیش از این ما شاهد انتشار قاب‌هایی از گوشی گلکسی S9 پلاس سامسونگ بودیم که به صورت غیر رسمی ساخته شده بود اما اکنون این امکان فراهم شده تا قاب‌های اورجینالی که توسط خود شرکت به طور رسمی برای این گوشی پرچم‌ به دست، سفارش داده شده را ملاحظه کنیم.

Samsung

و البته خبری خوب برای طرفداران قاب‌های آلکانتارا (Alcantara)، این قاب‌ها با پوششی از آلکانتارا تولید شده‌اند. آلکانتارا ماده است از ترکیب 68 درصد پلی‌استر و 32 درصد پلی‌اوراتان که باعث جلوگیری از لکه شده و لمس آن، حسی مانند لمس کردن چرم جیر دارد. نکته جالب دیگر در مورد آلکانتارا مقاومت برخی از انواع آن به آتش‌سوزی‌های خاص است که به این منظور در صنایع مبلمان و اتومبیل به کار گرفته می‌شود و با توجه به تجربه تلخ انفجار‌ها و آتش گرفتن گوشی‌های گلکسی نوت7 در سال‌های قبل باید دید آیا سامسونگ، به این منظور و برای اطمینان بیشتر قاب‌ها را از این نوع ماده ساخته است یا خیر؟!

همچنین نیمی دیگر از قاب‌ها را نیز قاب‌های فلیپ تشکیل می‌دهند. البته چند روز قبل نیز ما شاهد تعدادی قاب فلیپ بودیم که به صورت رسمی به نام قاب‌های Clear View نامیده می‌شوند. آنها تقریبا مشابه با قاب‌های گلکسی S8 بودند و حتی می‌توان از آنها برای گوشی‌های قدیمی نیز استفاده نمود. البته برش‌هایی که برای دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در آن تعبیه شده، در جای دیگری قرار گرفته است. در سمت راست بالای تصویر نیز، یک شارژر سریع بی‌سیم با طراحی کمی متفاوت از شارژرهای بی‌سیم نسل گلکسی S8 را مشاهده می‌کنید.

4 در مورد “قاب‌های رسمی گلکسی S9 پلاس سامسونگ لو رفت: Alcantara و Clear View”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH