آی‌فون 9 اپل

آی‌فون 9 اپل از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند

در روزهای گذشته شایعه عرضه نسل بعدی آی‌فون‌های اپل با نمایشگری به اندازه 6.1 اینچ و از نوع LCD بارها و بارها شنیده شد اما به تازگی آقای مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور، جزییات قابل توجه بیشتری را درباره گوشی‌های آی‌فون 9 و آی‌فون Xs بیان نموده است.

اولین نکته‌ای که آقای مینگ درباره آن سخن می‌گوید، پایان همکاری اهالی کوپرتینو با شرکت کوالکام بوده که گفته می‌شود هر سه پرچم‌دار جدید اپل در سال جاری، به مودم‌های اینتل مجهز خواهند گشت. بنابراین، در صورتی که کوالکام نتواند پتنت‌های جدیدی را معرفی کند، بعید به‌ نظر می‌رسد که این سازنده دوباره در زنجیره تامین تجهیزات گوشی‌های اپل قرار بگیرد. چراکه شواهد نشان می‌دهند که از نظر سرعت دانلود و قدرت سیگنال، هیچ تفاوتی میان مودم‌های شرکت اینتل و کوالکام وجود ندارد.

آی‌فون 9 اپل

البته ممکن است کمپانی اینتل هنوز به‌طور کامل آمادگی لازم برای تولید مودم‌های مجهز به شبکه ارتباطی 5G برای اسمارت‌فون‌های آی‌فون 9 ، آی‌فون Xs و Xs پلاس را نداشته باشد ولی اپراتورهای ایالات متحده، گوشی‌های تحت پشتیبانی خود را در سال 2019 به شبکه پرسرعت 5G متصل خواهند نمود و به همین دلیل می‌توان گفت که اینتل چنین فرصت بزرگی را از دست نخواهد داد.

قابلیت خاص و مهم دیگری که به مودم‌های ارتباطی آی‌فون‌های جدید افزوده می‌گردد، امکان برقراری اتصال با فناوری گیگابیت LTE و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان است که حتی اگر اپل از قرار دادن این ویژگی در آی‌فو‌ن‌های سال جاری خودداری نماید، هنوز مودم‌های شرکت اینتل این قابلیت (استفاده نشده) را همراه خود دارند، به همین خاطر شاید اپل، یک مدل از گوشی آی‌فون 9 خود را با ویژگی بهره‌مندی از دو سیم‌کارت در بازارهایی مثل آسیا که این اسمارت‌فون‌ها طرفداران خاص خود را دارند، روانه بازار نماید.

3 در مورد “آی‌فون 9 اپل از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH