یک خبر بد از گلکسی راند برای طرفداران سامسونگ

1

سامسونگ که سالهاست ما را با ارایه کانسپت‌هیا متفاوت امتحان می‌کند، بالاخره پس از چند سال تصمیم گرفته است که صفحه نمایش‌های خمیده‌اش را در اسمارتفونهایش بکار گیرد و به بازار بفرستد. گلکسی راند، فبلت شبیه به نوت 3، با طراحی خمیده فردا عرضه خواهد شد. البته باید این نکته را به یاد داشته باشید که با اینکه این صفحه نمایش‌ها انعطاف پذیر نامیده می‌شوند، اما خود دستگاه چنین قابلیتی را ندارد. اگر مثلا اجزا دستگاه را از هم جدا کنید و صفحه نمایش را از آن جدا کنید، این صفحه قابلیت انعطاف خواهد داشت. ولی زمانی که در محفظه پلاستیکی خود قرار دارد، در واقع به مانند صفحات معمولی سخت و غیر قابل انعطاف است.

بدون در نظر گرفتن اینکه این صفحه اصلا به درد ما می‌خورد یا نه، سامسونگ خبری را منتشر کرده است که به مزاق دوست داران تکنولوژی خوش نمی‌آید. آنهایی که سالها به دنبال اخبار مرتبط به صفحات خمیده بوده‌اند و بالاخره با شنیدن ساخت گلکسی راند خوشحال شده‌اند. سخنگوی سامسونگ اعلام کرده است که فعلا هیچ برنامه‌ای برای ارایه این مدل به دنیا یا آمریکا ندارند و این نسخه فقط برای کره عرضه خواهد شد.

مشخص نیست که چرا سامسونگ چنین تصمیمی را گرفته است و قطعا به ضرر خودش تمام خواهد شد. البته این را هم نباید فراموش کنیم که این چنین نسخه‌های ویژه پس از مدتی بالاخره در دنیا هم عرضه خواهند شد.

3[divide]

2

4 در مورد “یک خبر بد از گلکسی راند برای طرفداران سامسونگ”

  1. ایلیا دارایی

    من چقدر منتظر بودم که گالکسی راند بیاد والان فهمیدم که بخاتره آقایان ماانتظار کشیدن مان به باد رفت چرا باید به کره ارسال بشه وایران نه کره چی داره برات متعسفم سامسونگ

  2. ناامید کننده بود واقعاً …
    هر چند من طرفدار سونی و HTC هستم ، ولی خیلی با این اولین محصول ناامید شدیم !
    مطمئنم L.G این کار رو به بهترین نحو انجام میده ؛
    چون باتری های خاصی رو هم برای این کار توسعه داده و گوشی کاملاً خم میشه احتمالاً .

  3. علیرضا مطریان

    دوستان …. این اسمارتفون خمیده هیچ اشکالی نداره و آغازگر یک نوع خاص از انقلاب در صفحات نمایش های موبایله.

  4. مسعود جلالوندی

    همش همین! این همه بزرگش کردن که از صفحه الجی نازکتره بیشتر خم میشه.
    اصلا تو این گوشی کاربردی نداره!یه جوری گفتن صفحه نمایش منعطف که گفتیم حتما گوشیشم منعطفه.گوشی خمیده به هیچ دردی نمیخوره.ساعت هوشمند با این صفحه میساختن بهتر جواب میداد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH