اکسپریا اس پی، ماه دسامبر آپدیت می‌شود

xperiaspjellybean

گوشی میان رده اما پر قدرت سونی، قرار است ماه دسامبر به اندروید 4.3 آپدیت شود. سونی همیشه در ارایه آپدیت‌های جدید برای هندست‌هایش سریع عمل کرده است و اینبار هم اعلام کرده که امسال چند آپدیت برای سری اکسپریای خود ارایه خواهد داد.

طبق اطلاعات درز کرده از اپراتور فرانسوی Free Mobile، گوشی میان رده سونی، اکسپریا اس پی، قرار است در ماه دسامبر امسال به اندروید 4.3 آپدیت شود.

این گوشی که با اندروید 4.1.2 عرضه شد، مستقیما و با گذر از ورژن 4.2.2 به نسخه 4.3 آپدیت می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی از مکان ارایه این آپدیت در دست نیست، اما انتظار می‌رود ابتدا در اروپا، سپس در آمریکا و آسیا عرضه شود.

این اسمارتفون با وجود اینکه جز میان رده‌ها به حساب می‌آید، خیلی بیش از انتظارات ظاهر شد و طرفداران بسیاری دارد. قطعا با این آپدیت نیز قدرتمندتر از پیش ظاهر می‌شود.

dfvs

8 در مورد “اکسپریا اس پی، ماه دسامبر آپدیت می‌شود”

  1. سلام من به تازگی spگرفتم ولی چند روزی هست که موقع کار صفحه موبایل کاملا کمرنگ میشود وبعد از 2 ثانیه دوباره به حالت اول خود برمیگردد
    خواهشا جواب بدین
    چیکار کنم

  2. سلام اکسپریا اس پی به اندروید 4.4 هم اپدیت میشه خیالتون راحت من که از خرید اس پی خیلی راضی هستم تا حالا که هنگ نکرده

  3. سارا خانوم چرا شما همش این sp بدبختو میان رده میگی؟
    این گوشی به نظر من از zultra هم قویتره….شاید یک سری ویژگی ها نسبت به sp بیشتر داره ولی به نظر من میان رده قیمتی حساب کنی چرا شاید قیمتش رو 1 میلیون میان رده باشه ولی از قدرت و زیبایی خیلی سر تره
    من خیلی گوشی خرید و فروش کردم ولی sp 5 ماهه دارم وخیلی ازش راضیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH