اندروید اوریو برای گلکسی S7 و گلکسی A5 در راه است

مشکل است باور کنیم کمپانی بزرگی مانند سامسونگ با سهمی کلان از بازار گوشی‌های هوشمند، هنوز حتی یکی از هندست‌های خود را به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی نکرده است. خبر خوب این‌که سامسونگ کار بر روی نسخه آزمایشی اندروید 8.0 اوریو برای گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را به پایان رسانده و این بدان معناست که احتمالا نسخه نهایی این سیستم‌عامل ظرف چند هفته آینده عرضه خواهد شد.

اکنون که سامسونگ کار بر روی اندروید اوریو را برای جدیدترین پرچم‌داران خود به پایان رسانده است؛ وقت آن رسیده که تمرکزش را بر سایر اسمارت‌فون‌های خود که صلاحیت دریافت به‌روزرسانی را دارند، معطوف نماید.

افرادی که در بخش موبایل شرکت سامسونگ فعالیت دارند قویا معتقدند که اکنون کمپانی کره‌ای مشغول آماده‌سازی به‌روزرسانی اندروید اوریو برای چند اسمارت‌فون و تبلت دیگر است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پس از پرچم‌داران گلکسی S8 و S8 پلاس، گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge دستگاه‌های بعدی سامسونگ هستند که به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد. در اقدامی شگفت‌انگیز، سامسونگ اسمارت‌فون‌های گلکسی A3 و گلکسی A5 2017 را در اولویت دوم گوشی‌های دریافت کننده بسته به‌روزرسانی قرار داده است.

نهایتا جدیدترین تبلت شرکت سامسونگ با نام گلکسی تب S3 نیز به‌روزرسانی اندروید 8.0 را دریافت می‌کند. اگرچه این خبر خوبی برای مشتریان سامسونگ محسوب می‌شود؛ اما احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا این بسته به‌روزرسانی واقعا عرضه شود.

3 در مورد “اندروید اوریو برای گلکسی S7 و گلکسی A5 در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH