گلایه کاربران موتو Z2 فورس از جدا شدن لایه محافظ گوشی

گوشی موتو Z2 فورس سال گذشته به صورت رسمی معرفی شد و فرق آن با نسخه معمولی موتو Z2 این بود که نسخه جدید لایه‌ای محافظ بر روی صفحه نمایش خود داشت. این لایه به منظور فراهم کردن محافظت بیشتر برای صفحه نمایش گوشی به آن اضافه شده بود و قرار بود تا صفحه نمایش این دستگاه را نشکن کند. در واقع لایه محافظ عملکردی شبیه به یک محافظ صفحه نمایش دائمی دارد که آن را در مقابل هر گونه ضربه و شکستگی مقاوم می‌سازد.

در هر صورت، به نظر می‌رسد برخی از کاربران موتو Z2 فورس این ویژگی اخیر گوشی خود را از دست می‌دهند؛ چرا که بر اساس گزارش‌ها ظاهرا این لایه محافظ و نشکن از صفحه نمایش جدا می‌شود. کاربران گزارش کرده‌اند که این محافظ در لبه‌های دستگاه و کنار دکمه فیزیکی هوم از دستگاه جدا می‌شود. البته شاید بدترین قسمت ماجرا به این موضوع برگردد که اگر کاربری بخواهد این محافظ را به صورت کامل از صفحه نمایش جدا کند، صفحه نمایش آسیب دیده و قابل استفاده نخواهد بود.

احتمالا بسیاری از کاربران این مشکل را یک نقص شرکتی در موتو Z2 فورس بدانند، اما طبق گفته‌های نماینده شرکت موتورولا در فروم‌ها، کاربران برای تعمیر گوشی‌های خود باید مبلغی را بپردازند. با این وجود برخی کاربران نیز اعلام نموده‌اند که به صورت رایگان گوشی خود را تعویض کرده‌اند. با این تفاسیر ظاهرا هنوز عکس‌العمل رسمی شرکت در این خصوص مشخص نشده است.

3 در مورد “گلایه کاربران موتو Z2 فورس از جدا شدن لایه محافظ گوشی”

  1. واقعا با طراحی گوشی های موتورولا مشکل دارم نظرم شخصیه ها ولی واقعا گوشی هاش رو زشت درست میکنه…
    حیف این خلاقیت و امکانات و کیفیت که طراحی زشتی داشته باشن منظورم حاشیه اش نیس(البته اونم تاثیر داره) ولی مشکل اصلیش شکلشه و اون طرح های زشته پشتش…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH