عرضه دوربین دوگانه ایزوسل جدید سامسونگ با قابلیت عکس‌برداری بهتر در روشنایی پایین و حالت بوکه

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ مشغول کار بر روی فناوری دوربین چندحسگری خود بوده و در این راستا کیت ایزوسل دوگانه جدیدش را به همراه الگوریتم‌های نرم‌افزاری معرفی کرده است.

این تنظیمات به تولیدکنندگان گوشی امکان می‌دهد تا بدون مشکلات عملیاتی حتی در گوشی‌های پایین‌رده تا میان‌رده خود از مزایای وجود جلوه‌های بصری بوکه در سطح سخت‌افزاری یا بهبود کیفیت عکس‌برداری در شرایط نوری ضعیف بهره‌مند شوند.

کیت ایزوسل دوگانه برای گسترش عمق میدان دید و تمرکز مجدد روی برخی ترفندهای عکاسی به یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک حسکر 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. در حالی‌که کیت عکس‌برداری در شرایط نوری ضعیف با 2 سنسور 8 مگاپیکسلی به همراه الگوریتم‌های مربوطه عرضه می‌شود. سامسونگ ادعا می‌کند که این‌ها اولین ایده‌های کلی در بازار برای دوربین‌های دوگانه هستند و بدون صرف هزینه گزاف به گسترش منافع استفاده از پیکره‌بندی چند حسگری در گوشی‌ها کمک خواهد کرد.

کیت دوربین ایزوسل دوگانه جدید سامسونگ ایده‌ای یکپارچه و عام‌منظوره را ارائه می‌نماید

با توجه به رکورد فوق‌العاده الگوریتم‌های دوربین سامسونگ در بخش هندست‌های ممتاز، بایستی منتظر ماند و دید که کدام دستگاه‌ها برای نخستین بار از کیت ایزوسل دوگانه به عنوان یک ایده پیش‌ساخته بهره خواهند برد و خرید این دستگاه‌ها در مقایسه با برادران گران‌قیمت‌تر خود چه میزان هزینه را به دنبال دارد. به گفته Ben K.Hur، معاون ارشد قسمت بازاریابی LSI در سامسونگ الکترونیکس:

دوربین‌های دوگانه تجارب جدید و هیجان‌انگیز عکس‌برداری را روی دستگاه‌های موبایل ارایه می‌نمایند. ایده کلی سامسونگ برای فناوری ایزوسل دوگانه، فرآیند توسعه محصولات مشتریان ما را تسهیل خواهد کرد و امکان بهره‌مندی از بهینه‌ترین ویژگی‌های دوربین دوگانه را برای طیف وسیع‌تری از مشتریان فراهم می‌کند.

 

2 در مورد “عرضه دوربین دوگانه ایزوسل جدید سامسونگ با قابلیت عکس‌برداری بهتر در روشنایی پایین و حالت بوکه”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH