آپدیت تلگرام

آپدیت تلگرام نسخه 4.8 با قابلیت‌های کاربردی و جذاب منتشر شد

تلگرام سخت در تلاش است تا خود را به قوی‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان موجود مبدل سازد. نسخه اندروید این اپلیکیشن به‌تازگی به‌روزرسانی نسخه 4.8 را دریافت کرده است که امکانات فوق العاده‌ای را به این اپلیکیشن محبوب اضافه می‌کند. در این نسخه کاربران می‌توانند ویدیوها را به صورت مستقیم استریم کنند، به صورت خودکار تلگرام را به حالت شب تغییر دهند و حتی از حساب تلگرام خود برای ورود به سایر اپلیکشن‌ها استفاده کنند.

از جمله تغییرات اصلی این نسخه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استریم ویدیو: به این ترتیب کاربران بدون نیاز به دریافت کامل ویدیو می‌توانند آن را مشاهده کنند.

حالت شب خودکار: به کمک این ویژگی تم حالت شب به صورت خودکار فعال خواهد شد تا در شرایط نوری ضعیف، بتوانید به راحتی و بدون اذیت شدن چشم از تلگرام استفاده کنید.

ویجت لاگین به کمک تلگرام: این قابلیت اجازه می‌دهد از حساب تلگرامی خود برای ورود به وب‌سایت‌ها و یا دیگر خدمات استفاده کنید.

قابلیت‌های موجود در این نسخه بسیار کاربردی و استفاده از آن‌ها ساده است. به کمک قابلیت فعال‌سازی حالت شب به صورت خودکار، تلگرام به صورت اتوماتیک با توجه به ساعت دستگاه، یک تم تیره را برای محیط پیام‌رسان اعمال می‌کند. البته این قابلیت را می‌توان به میل خود شخصی سازی کرد.

پخش استریم ویدیو نیز به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به دریافت یک ویدیو به صورت کامل، آن را مشاهده کنید. به این ترتیب هنگامی که برای دریافت یک ویدیو اقدام می‌کنید، ویدیو شروع به پخش شده و به صورت هم‌زمان ادامه آن دریافت خواهد شد. برای درک بهتر این قابلیت می‌توانید شیوه پخش مشابه وب‌سایت‌هایی نظیر یوتیوب و یا آپارات را در نظر بگیرید.

مهم‌ترین قابلیت موجود در این نسخه، امکان استفاده از حساب تلگرامی برای ورود به وب‌سایت‌هاست. برای فعال‌سازی این قابلیت، در ابتدا می‌بایست حساب خود را از طریق ویجت ورود فعال کنید. به این منظور پس از وارد کردن شماره تلفن خود، یک کد برایتان ارسال می‌شود که باید آن را برای تایید وارد کنید. از آن به بعد برای وارد شدن به وب‌سایت‌ها و یا سایر اپلیکیشن‌ها، می‌توانید از حساب تلگرام خود استفاده کنید. برای این منظور پس از انتخاب گزینه ورود به وسیله تلگرام در وب‌سایت مدنظر، پیامی به نمایش در می‌آید که از شما می‌خواهد اجازه ارسال اطلاعات (به جز شماره تلفن) را به وب‌سایت مذکور بدهید، پس از آن به راحتی و بدون نیاز به ثبت نام وارد حساب کاربری خود در وب‌سایت مدنظر خواهید شد. مشابه این قابلیت را پیش‌تر برای حساب‌های گوگل و یا فیس‌بوک مشاهده کرده‌ایم.

تمامی اطلاعات ارسال شده و هم چنین وب‌سایت‌هایی که به اطلاعات شما دسترسی دارند، از طریق بخش تنظیمات حریم خصوصی (Privacy & Security)، قابل مشاهده و مدیریت هستند. دیگر قابلیت موجود در نسخه 4.8، امکان شروع چت توسط ربات‌هاست. در نسخه‌های پیشین گفتگو با یک ربات را باید کاربر آغاز می‌کرد.

طبق معمول برای دریافت این به‌روزرسانی می‌بایست به فروشگاه گوگل‌پلی مراجعه کنید.

3 در مورد “آپدیت تلگرام نسخه 4.8 با قابلیت‌های کاربردی و جذاب منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH