گوگل بر روی یک کنسول بازی برای پخش بازی‌ها کار می‌کند

طبق گزارش The Information، گوگل مبادرت به انجام آخرین ماجراجویی خود کرده است، حضور در قلمرو بازی‌ها که تاکنون از آن غافل شده بود. منابع ناشناس بر این باورند که غول جستجوگر این بار به شدت در جستجوی تولید و ارایه سرویس پخش بازی ویژه خودش است که با اسم رمز یتی (Yeti) نامیده می‌شود.

این سرویس به همراه یک کنسول بازی به اسم ساخت گوگل (Made by Google) به بازار عرضه خواهد شد. البته یتی قابل مقایسه با Twitch آمازون نیست چرا که آن یک پخش بازی محسوب نمی‌شود.

سرویس گوگل برای شروع بازی، به جای آن که از شما درخواست کند تا بازی را دانلود کنید (یا دیسک بازی را بخرید)، بازی‌ها را برای شما در اینترنت پخش خواهد کرد که این امر مبتنی بر روش دریافت اشتراک‌ است. البته هنوز کسی در مورد هزینه‌های آن حدسی نمی‌زند. اگر گوگل‌ بتواند با موفقیت یتی را عرضه کند، بخشی از بازار 109 میلیارد دلاری بازی‌های ویدیویی را به خود اختصاص خواهد داد.

یتی از زیر‌ساخت‌های ابری چشمگیر گوگل برای پخش بازی برای شما بهره خواهد گرفت. شرکت گوگل در این رابطه با توسعه‌دهندگان بازی صحبت‌هایی کرده است اما هنوز کاملا مشخص نیست که آیا عناوین اختصاصی برای یتی در نظر گرفته شده یا تنها به پخش ساده بازی‌های موجود خواهند پرداخت.

3 در مورد “گوگل بر روی یک کنسول بازی برای پخش بازی‌ها کار می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH