زدبوک‌های جدید اچ‌پی با نمایشگر Sure View معرفی شدند

در کنار رونمایی از لپ‌تاپ‌های جدید از سری 800 EliteBook، اچ‌پی اقدام به به‌روزرسانی لپ‌تاپ‌های کسب و کاری خود کرده و دو مدل جدید به نام‌های ZBook 14u و ZBook 15u به این مجموعه اضافه کرده است. آخرین اعضای این خانواده سال گذشته و در ماه آوریل معرفی شده بودند.

این لپ‌تاپ‌های جدید که آن‌ها را در دسته Mobile workstations قرار می‌دهند برای افرادی طراحی شده است که به قدرت پردازشی بالا نیاز دارند. در بخش طراحی این محصولات، اچ‌پی از بدنه‌ای آلومینیومی استفاده کرده است. تفاوت اصلی این دو محصول جدید در اندازه نمایشگر آن‌هاست.

مدل ZBook 14u به یک صفحه نمایش 14 اینچی مجهز شده است. این در حالی‌ست که مدل ZBook 15u از یک نمایشگر 15.6 اینچی بهره‌مند است. اچ‌پی اعلام کرده که مدل ZBook 14u نسبت به نسل قبلی خود 28 درصد ضخامت کم‌تری دارد. با وجود پهنای 17.9 میلی‌متری، این لپ‌تاپ تنها 1.48 کیلوگرم وزن دارد.

این دو محصول جدید به نسل هشتم پردازنده‌های سری U اینتل مجهز شده‌اند که از چهار هسته پردازشی برخوردار است. آپشنی برای هر دو مدل در نظر گرفته شده که به واسطه آن می‌توان کارت گرافیک AMD Radeon Pro WX 3100 با ظرفیت 2 گیگابایت را برای انجام امور گرافیکی به دستگاه اضافه کرد.

با توجه به حضور پردازنده سری U، ضخامت کم و وزن بسیار مناسبی که این دستگاه دارد، حمل و نقل آن به راحتی انجام خواهد شد. زدبوک‌های جدید از قابلیت‌های امنیتی فراوانی برخوردارند که نمونه‌های آن‌ها را در محصولات سری Elite دیده بودیم.

طبق ادعای اچ‌پی، افرادی که در کنار شما هستند در 91 درصد از موارد موفق می‌شوند که جزئیات درون نمایشگر دستگاه را مشاهده کرده و به نوعی هک بصری انجام دهند. اچ‌پی در زدبوک‌های جدید آپشنی را برای استفاده از صفحه نمایش‌های شخصی Sure View در نظر گرفته که شاید مهم‌ترین قابلیت امنیتی این محصولات باشد.

متاسفانه قابلیت فوق تنها در مدل‌های مجهز به نمایشگر فول اچ‌دی قابل قابل دسترسی بوده و در مدل‌هایی که از نمایشگر 4K بهره می‌برند نمی‌توان از آن استفاده کرد. به لطف این تکنولوژی، افرادی که در کنار شما نشسته باشند نمی‌توانند جزئیات نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش را ببینند.

با توجه به وجود نسل چهارم از قابلیت Sure Start می‌توان از امنیت و سلامت بایوس در برابر خرابکاری‌ها اطمینان خاطر داشت. به علاوه، قابلیت Sure Run نیز که بر روی سخت‌افزار اعمال شده، به وسیله برنامه‌های نظارتی وظیفه خودترمیمی را انجام داده و هرگونه تغییر مشخص در این بخش‌ها را به کاربر هشدار می‌دهد. قابلیت Sure Recovery نیز بستر را برای ریکاوری بر پایه شبکه مهیا می‌کند. ZBook 14u و ZBook 15u از همین ماه آماده عرضه بوده و به ترتیب قیمتی معادل 1099 و 1109 دلار خواهند داشت.

3 در مورد “زدبوک‌های جدید اچ‌پی با نمایشگر Sure View معرفی شدند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH