اسنشال خبر از آمدن موجی نو در پانزدهم فوریه می‌دهد؛ آیا محصول جدیدی در راه است؟!

چند ماه قبل بود که اسنشال تایید کرد در حال ساخت نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود است و این محصول در مقایسه با گوشی حال حاضر تعمیرپذیری آسان‌تری خواهد داشت. اکنون شرکت در حال آماده شدن برای اعلام خبری در پانزدهم فوریه است که احتمال می‌رود مربوط به دستگاهی جدید باشد.

اسنشال با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده در تاریخ ذکر شده موج جدیدی در راه است. همچنین شرکت تصویری را نیز به اشتراک گذاشته که ظاهرا حسگر اثر انگشت گوشی است. انتشار این تصویر شاید به معنی آن باشد که خبری از محصول جدید نیست و تنها چند رنگ جدید برای گوشی موجود در بازار ارایه خواهد شد.

در حال حاضر گوشی تولیدی اسنشال تحت عنوان PH-1 با دو رنگ در بازار وجود دارد؛ مشکی شب و سفید ناب. از زمان رونمایی گوشی در سال گذشته، شرکت تصاویری با دو رنگ متفاوت نیز از آن منتشر کرده است که این رنگ‌ها شامل سبز اقیانوسی و خاکستری کهکشانی می‌شوند.

همانطور که اشاره شد تصویر منتشر شده توسط اسنشال نشان‌دهنده حسگر اثر انگشت گوشی است که با توجه به رنگ طلایی دور آن بی‌شباهت با مدل رنگ سبز اقیانوسی (تصویر زیر) نیست. البته رنگ پشت صفحه بیشتر آبی به نظر می‌رسد تا سبز. در هر صورت در روز پانزدهم فوریه منتظر اخبار جدیدی از طرف اسنشال خواهیم بود.

3 در مورد “اسنشال خبر از آمدن موجی نو در پانزدهم فوریه می‌دهد؛ آیا محصول جدیدی در راه است؟!”

  1. اسنشال هم یه چرت پرتیه مثل شیائومی با ظاهرش میخواد مردم گول بزنه وگرنه کیفیت ساختومزخرفه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH