تبلت بعدی اپل را، با بهترین کیفیت مشاهده کنید!

تبلت بعدی اپل را، با بهترین کیفیت مشاهده کنید!

همان‌طور که می‌دانید اپل سخت در تلاش است تا بتواند هرچه سریع‌تر تولد دو تبلت جدید خود را با دوست‌داران محصولاتش، جشن بگیرد. به‌تازگی نیز تصاویری از تبلتی که ادعا می‌شود تبلت بعدی اپل خواهد بود، انتشار یافته است.

این تصاویر از طرف سانی دیکسون، درز پیدا کرده و  این فرد پیش‌تر نیز، تصاویری را از آی‌فون 5S طلایی منتشر کرده بود. اگر این تصاویر واقعی باشند، آی‌پد 5 تبلتی است که نسبت به مدل‌های گذشته خود، بسیار نازک‌تر شده و همانند آی‌فون 5S اپل، با بدنه خاکستری طراحی می‌شود.

تبلت بعدی اپل را، با بهترین کیفیت مشاهده کنید!

راهی برای تایید یا رد صلاحیت این تصاویر وجود ندارد اما با توجه به تصاویری که پیش‌تر از سوی دیکسون منتشر شده بود و تشابه این تصاویر با تصاویری که پیش‌تر از آی‌پد 5 درز کرده، احتمالا تبلتی این چنینی را در مراسم 22 اکتبر اپل شاهد باشید. ipad5_b شایعه شده که اپل یک رویداد بزرگ خبری را در تاریخ 22 اکتبر ( 30 مهرماه) برای معرفی نسل جدید تبلت‌های آی‌پد و آی‌پد مینی خود برگزار خواهد کرد. همچنین احتمالا اپل نسخه جدید سیستم عامل مک OS X خود را با نام ماوریکس، عرضه نماید. به نظر شما تبلت‌های جدید آی‌پد می‌توانند موفقیت نسل‌های پیشین خود را ادامه دهند؟!

4 در مورد “تبلت بعدی اپل را، با بهترین کیفیت مشاهده کنید!”

  1. نه دوست عزیز حق با شماست.اما من سبک طراحی منظورم نبود.اشتباه مطرح کردم.سبک طراحیش همین باشه خوبه.یعنی ساده و مینیمالیستس.ام تو ظاهر یکم فرق داشته باشه خوب بهتره دیگه.اگر از سایزش صرفنظر کنید کاملا عین آیپد مینی نسل قبلشه.خوب این جالب نیست که.دیگه این فرم تکراری شده دیگه.مثلا تو سامسونگ اس 3 با اس 4 دقیقا از یه زبان طراحی هستن.اما تفاوتشون کاملا معلومه(البته هردو زشتن بنظرما که اون بحث دیگست).اما اپل اصلا تغیرات کوچک رو هم اعمال نمیکنه.دیگه این شکلو شمایل واسه آدم خسته کننده میشه.آهان یه مثال بهتر یادم اومد.آیفون 4 و 5 از پشت دقیقا یک اندازه و کاملا یه شکلن(ازنظر گردی گوشه ها و اینا) ولی تفاوت جنس پشتشون و یعضی تغییرات کوچیک اونارو کاملا متمایز کرده.منم انتظارم تو آیپد نسل جدید اینطور چیزیه.نه اینکه فقط یه صفحه نمایش بزرگ.چون امکاناتش که همون آیفون 5اس هست.قیافه هم که آیپد مینی.خو این واسه مشتری اصلا هیجان انگیز نیست

  2. علیرضا مطریان

    آقای ata shafiee این سبک طراحی اپل اگر تغییر کنه نصف طرفداراش میپرن! فروش سالیانش هم به نصف سال قبلش میرسه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH