اولین فبلت کمپانی HTC، به یک محصول تمام عیار تبدیل شده است!

اولین فبلت کمپانی HTC، به یک محصول تمام عیار تبدیل شده است!

به‌تازگی تصویری از فبلتی که ادعا می‌شود محصول جدید اچ‌تی‌سی است، درز پیدا کرده است. بر طبق گزارشات، فبلت وان مکس احتمالا در مراسم خبری HTC در 15 اکتبر ( 23 مهر)، رونمایی خواهد شد.

این تصویر در یک شبکه اجتماعی محبوب چینی منتشر شده و زنی را در حین کار با فبلت رونمایی نشده اچ‌تی‌سی، نشان می‌دهد. کاربری که این تصویر را منتشر کرده، ادعا دارد که این تصویر حقیقی بوده و توسط وی ضبط شده است.

با توجه به این که مدت زمان اندکی تا رونمایی رسمی فبلت قدرت‌مند و جدید HTC باقی مانده، دور از ذهن نیست اگر این تصویر واقعی باشد و فبلت وان مکس، چنین شکل و شمایلی را به خود بگیرد.

برطبق گزارشات قبلی، اولین فبلت کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی با مشخصاتی از جمله صفحه نمایش 5.9 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام Snapdragon سری 800 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز برای هرهست و رم 2 گیگابایتی رونمایی خواهد شد.

هیچ نشانه یا اسنادی مبنی بر زمان عرضه این فبلت به صورت گسترده و جهانی وجود ندارد اما برخی از گزارش‌ها نشان داده‌اند که فبلت وان مکس در تاریخ 17 اکتبر در تایوان، به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد. فعلا اطلاعات بیش‌تری درباره این فبلت درز نیافته اما به محض منتشر شدن اخبار تازه درباره فبلت وان مکس، شما را در جریان خواهیم گذاشت!

4 در مورد “اولین فبلت کمپانی HTC، به یک محصول تمام عیار تبدیل شده است!”

  1. اسنپ دراگون800 نیست اسنپدراگون 600 با 1.7 گیگاهرتز هست و همراه با اسکنر اثر انگشت که در پشت گوشی ارئه شده و میشه همه 10 انگشت رو تشخیص داد یعنی هر انگشت مخصوص برنامه خاصی هست نه صرفا فقط برای باز کردن قفل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH