بررسی بازی Zombie Tsunami؛ سیل خروشان زامبی‌ها!

در بازی‌ها و یا فیلم‌های سینمایی معمولا زامبی‌ها موجوداتی چندش آور و خطرناک بوده و این انسان‌ها هستند که باید آن‌ها را از پای در بیاورند. با این حال برخی اوقات شکستن قوانین و جابه‌جایی نقش‌ها می‌تواند نتیجه جالبی را در پی داشته باشد. Zombie Tsunami یکی از بازی‌هایی است که با داشتن گیم‌پلی خاص و جذاب خود، از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار است.

توسعه این بازی را استودیو Mobigame برعهده داشته است، اگرچه این استودیو تعداد بازی‌های زیادی را توسعه نداده است، اما Zombie Tsunami را می‌توان یک نمونه کاملا موفق از این گروه دانست که سال‌هاست در حال به‌روزرسانی و بهبود است. Zombie Tsunami تاکنون بیش از 200 هزار بار توسط کاربران کافه بازار دریافت شده و کسب امتیاز 4.6 از 5 نشان دهنده رضایت خوب کاربران از این عنوان است. در ادامه نگاهی دقیق‌تر بر این بازی خواهیم داشت.

گیم‌پلی

قهرمانان Zombie Tsunami را زامبی‌ها تشکیل می‌دهند و شما باید در نقش این موجودات دوست داشتنی (!) بازی را پیش ببرید. همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین هدف زامبی‌ها خوردن مغز انسان و تبدیل کردن آن‌ها به زامبی است. در Zombie Tsunami نیز همین روند را مشاهده می‌کنیم با این تفاوت که در این بازی شما کنترل یک گروه زامبی را برعهده دارید و باید انسان‌های در حال فرار در محیط بازی را گاز بگیرید و آن‌ها را به یکی از اعضای گروه خود تبدیل کنید.

البته همه‌چیز به همین راحتی نیست، در راه موانع زیادی وجود دارد و شهر نیز به گونه‌ای فاجعه‌بار به هم ریخته است که باید از این هرج و مرج با موفقیت عبور کنید. در طول مسیر نیز آیتم‌هایی در نظر گرفته شده است که با کسب آن‌ها می‌توانید آدم‌های زیادتری را به گروه زامبی‌های خود دعوت کنید و یا از موانع با سرعت و راحتی بیش‌تر عبور نمایید.

Zombie Tsunami یک بازی بدون پایان است که در آن باید به رکوردشکنی بپردازید. مبنای شمارش امتیازها، تعداد مغزهایی است که در طول بازی خورده‌اید. هم‌چنین باید توجه داشته باشید که هرچه اعضای گروه شما بزرگ‌تر باشد، از میان بردن موانع راحت‌تر خواهد بود. هم‌چنین به کمک آیتم‌های در نظر گرفته شده نظیر سونامی، بشقاب پرنده، اژدها و … می‌توانید علاوه بر سرعت بیش‌تر، به راحتی رکورد خود را افزایش دهید.

سکه‌های موجود در محیط بازی، از جمله دیگر اشیایی است که به‌دست آوردن آن هم‌چون دنیای واقعی از اهمیت زیادی برخوردار است. به کمک سکه‌ها می‌توانید آیتم‌های متنوعی را از فروشگاه خریداری کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع کلاه و اکسسوری‌های دیگر، انواع قدرت‌ها از جمله سونامی، نینجا و … اشاره کرد. هم‌چنین اگر به خوش شانس بودن خودتان ایمان دارید می‌توانید با خرید کارت‌های لاتاری این امکانات را با قیمت‌های بسیار کم‌تر به دست اورید. البته در این بازی تنها سکه ها برای خرید لوازم جانبی کافی نیستند و با توجه به انجام ماموریت‌هایی که در نظر گرفته شده است، به تدریج این قابلیت‌ها برایتان قابل خریداری خواهد شد.

گرافیک

در بخش گرافیکی نمی‌توان Zombie Tsunami را یک عنوان رده بالا دانست. اگرچه از نظر هنری طراحی شخصیت‌ها بسیار زیبا و جالب هستند، اما کیفیت تکسچرها مناسب نیست و جای بهتر شدن را دارد. با این حال تنوع انیمیشن‌ها در سطح خوبی است و داشتن یک پس زمینه متغیر و متحرک، می‌تواند جالب توجه باشد.

به صورت کلی Zombie Tsunami در بخش گرافیک امتیاز متوسطی را دریافت می‌کند، که با توجه به نوع بازی و گیم‌پلی آن مناسب به نظر می‌رسد و معمولا موجب دلزده شدن کاربر نخواهد شد.

صداگذاری

عملکرد Zombie Tsunami در بخش صداگذاری بسیار مناسب است. تنوع صداهای در نظر گرفته شده مناسب هستند و به خوبی با فضای بازی هماهنگی دارد. البته نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که صداگذاری بازی به شدت کودکانه است و هیچ اثری از ژانر وحشت را در آن مشاهده نمی‌کنید! هرچند با توجه به دوست داشتنی بودن طراحی زامبی‌ها نمی‌توان این موضوع را یک ایراد دانست.

جمع بندی

Zombie Tsunami یک بازی مناسب برای اوغات فراغت و بی کاری است! این بازی نیازی به اتصال به اینترنت ندارد، بنابراین در همه جا قادر به بازی کردن با آن خواهید بود. گیم‌پلی دوست داشتنی و سخت، گرافیک خوب و صداگذاری مناسب از جمله نکات مثبت این بازی هستند. هم‌چنین برخلاف نام بازی، این عنوان کاملا برای کودکان مناسب بوده و می‌تواند به خوبی ساعاتی آن‌ها را به خود سرگرم کند. برای دریافت این بازی با حجم 63 مگابایت می‌توانید به کافه بازار مراجعه کنید.

5 در مورد “بررسی بازی Zombie Tsunami؛ سیل خروشان زامبی‌ها!”

  1. من بازی کردم قبلا چند سال پیش. الانم دارم بازی می‌کنم خیلی جالب و خسته کننده نیست بنظرم عالیه مرسی از دست اندرکاران. فقط دو سوم بازی و رد کردم گاهی وسط بازی مکث میکنه نمیدونم از چیه ک مهم نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH