پرچم‌دار آینده ال‌جی از یک نمایشگر بزرگ 6.1 اینچی استفاده می‌کند

اگرچه ممکن است ال‌جی G7 هرگز معرفی نشود، اما این موضوع نمی‌تواند موجب توقف ال‌جی از کار روی پرچم‌دار بعدی خود شود. این پرچم‌دار قرار است در ماه ژوئن معرفی و روانه بازار گردد.

این اسمارت‌فون در حال حاضر با کدنام Judy شناخته می‌شود و از یک طراحی جدید برخوردار خواهد بود که یکی از نشانه‌های آن استفاده از نمایشگر بزرگ 6.1 اینچی در آن است. هم‌چنین نسبت تصویر در این صفحه نمایش 18 به 9 خواهد بود، همان‌طور که ال‌جی G6 استفاده از این نسبت تصویر را برای اولین بار به یک استاندارد تبدیل کرد.

گفته می‌شود پنل مورد استفاده در این نمایشگر از نوع +MLCD خواهد بود که علاوه بر بیش‌تر شدن نور پس زمینه، می‌تواند 35 درصد بهبود بهره‌وری را به ارمغان بیاورد.

درست همان‌طور که برای گلکسی S9 گفته می‌شود، پرچم‌دار بعدی ال‌جی یا همان Judy از چیپست اسنپدارگون 845 استفاده می‌کند. این موضوع می‌تواند رقابت ال‌جی با پرچم‌دار سامسونگ را به صورتی جدی‌تر شکل دهد. عدم استفاده از چیپست اسنپدارگون 835، سال گذشته موجب شد پرچم‌دار ال‌جی نتواند در میان رقبا خودی نشان دهد و معرفی ال‌جی V30 به عنوان اولین هندست ال جی با اسنپدارگون 835 بسیار دیر انجام گرفت. با این حال اگر Judy با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود، می‌تواند شانس موفقیت خوبی داشته باشد.

از جمله ویژگی‌های این اسمارت‌فون می‌توان به کسب گواهی IP68، بلندگوهای استریو، شارژر بی‌سیم و دوربین دوگانه با گشودگی دیافراگم f/1.6 و هم‌چنین قابلیت AI اشاره کرد.

گفته می‌شود ال‌جی برای نمایشگاه MWC 2018 قصد دارد از ال‌جی V30S رونمایی کند که نسخه بهبود یافته ال‌جی V30 محسوب می‌شود و مهم‌ترین قابلیت آن افزوده شدن قابلیت AI به بخش دوربین است. استفاده از این قابلیت در دوربین Judy و هم‌چنین گشودگی فوق‌العاده دیافراگم، می‌تواند دوربین پرچم‌دار ال‌جی را به یکی از بهترین نمونه‌های موجود مبدل سازد.

3 در مورد “پرچم‌دار آینده ال‌جی از یک نمایشگر بزرگ 6.1 اینچی استفاده می‌کند”

  1. وی ۳۰ نیومد ایران وقتی هم اومد خیلی گرون اومد..بقیه پرچمداراش هم همینه لابد بعد چند ماه میخواد بفرسته ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH