google ai assistant

دستیار هوشمند گوگل با زبان عربی و به کشور عربستان نیز وارد شد اما خبری از ایران نیست!

کشورهای بسیاری وجود دارند که هنوز به دستیار هوشمند گوگل، یعنی گوگل اسیستنت دسترسی ندارند. در DNI Summit که در آمستردام هلند برگزار می‌شد، گوگل اعلام کرده است که در سال جاری دستیار دیجیتال خود را در 38 کشور دیگر عرضه خواهد کرد. با اضافه شدن این لیست، تعداد کشورهایی که از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند به 52 عدد خواهد رسید.

کشورهای دریافت کننده این فناوری شامل روسیه، هلند، سوئد، ایتالیا، عربستان سعودی و… می‌شود (ایران نیست!). علاوه بر کشورهای بیشتر، گوگل اسیستنت به هفده زبان دیگر نیز تجهیز خواهد شد. از جمله این زبان‌ها می توان به روسی، عربی، ایتالیایی و هلندی اشاره کرد.

در حال حاضر این دستیار هوشمند به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، اسپانیایی و پرتغالی صحبت می‌کند و در کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ژاپن، بریتانیا و آمریکا عرضه شده است. زبان مشخصی برای عرضه گوگل اسیستنت در کشورهای یاد شده و تجهیز آن به زبان های جدید ذکر نشده است. گوگل نقشه‌ای را به نمایش گذاشته که میزان گستردگی دستیار هوشمند خود رانشان می‌دهد. با توجه به تصویر ذیل، کشورهایی که با رنگ آبی مشخص شده‌اند شامل مکان‌هایی می‌شوند که در حال حاضر دسترسی به گوگل اسیستنت دارند و کشورهای سفید نیز تا پایان سال به آن دسترسی خواهند داشت.

گوگل امیدوار است با عرضه دستیار هوشمند خود در این کشورها به فروش بیشتر اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم، کمک کند. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که برای انجام بیشتر کارها از قبیل پخش موسیقی، گزارش آب و هوا، خواندن اخبار، سفارش غذا یا تاکسی و… به گوگل اسیستنت احتیاج داشته باشد.

3 در مورد “دستیار هوشمند گوگل با زبان عربی و به کشور عربستان نیز وارد شد اما خبری از ایران نیست!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH