طرح مفهومی: ال‌جی V40 به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر و 8 گیگابایت رم مجهز می‌شود!

شاید در حال حاضر صحبت کردن درباره ال‌جی V40 خیلی زود باشد زیرا انتظار نداریم که این کمپانی پرچمدار آینده سری V خود را حداقل تا نیمه دوم سال 2018 معرفی کند اما به هر حال این شانس نصیب ما شده تا با نگاهی به کانسپت جدید این اسمارت‌فون، اطلاعات هیجان‌انگیزی در مورد آن به‌دست آوریم.

از این کانسپت می‌توان چیزهای زیادی درباره گوشی ال‌جی V40 فهمید. البته این را هم در نظر بگیرید که این ویدیو توسط کاربران سوم شخص ایجاد شده و هیچ منبع رسمی در تولید آن دخالتی نداشته است؛ پس به احتمال زیاد طرح نهایی دیوایس مورد نظر از طرح موجود در این کانسپت متفاوت خواهد بود. با این حال نمی‌توان شباهت طرح نهایی به دیوایس ظاهر شده در این ویدیو را نادیده گرفت؛ ایده‌ای خلاقانه در طراحی که در ظاهر بسیار جالب به نظر می‌رسد.

پرچمدار آینده کره‌ای‌ها به گوشی کنونی ال‌جی V30 شباهت‌هایی دارد؛ این به ما نشان می‌دهد که طراحی ال‌جی V40 الهام گرفته از نسل قبلی است. بدنه این پرچمدار از ترکیب مرسوم فلز و شیشه ساخته شده اما دیوایس جدید ما از حیث کاهش حاشیه‌های کناری نمایشگر بسیار جلوتر از پرچمدار کنونی قرار دارد. به نظر می‌رسد پنل جلویی توسط یک لایه شیشه گوریلاگلس 6 محافظت شود. با توجه به اطلاعاتی که ما در دست داریم، این شیشه محافظتی هنوز معرفی نشده است.

اولین چیزی که در نگاه به پنل پشتی چشمان شما را به سوی خود جلب می‌کند، حضور دوربین اصلی دوگانه است. این دوربین دوگانه چینش افقی داشته و در سمت راست آن فلاش LED تعبیه شده و در سمت چپ آن نیز مانند گوشی ال‌جی V30 می‌توان سنسور فوکوس خودکار را مشاهده کرد. به وضوح مشخص است که لبه‌های کناری بدنه پشتی خمیده طراحی شده است. لوگوی ال‌جی نیز در پنل پشتی تعبیه شده اما مهم‌ترین نکته قابل اشاره در مورد اجزای پنل پشتی، فقدان حسگر اثر انگشت در این بخش است. به نظر می‌رسد ال‌جی حسگر اثر انگشت را درون نمایشگر پرچمدارش قرار داده است.

در باب مشخصات سخت‌افزاری این گجت باید گفت که این هندست به یک نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 2960 در 1440 (کواد اچ‌دی پلاس) مزین شده که از نوع P-OLED بوده و از قابلیت‌های نظیر دالبی‌ویژن و HDR10 پشتیبانی می‌کند. قرار است نیروی محرکه ال‌جی V40 را تراشه پرچمدار و هشت هسته‌ای اسنپدراگون 845 تامین کند. ظاهرا ال‌جی دست به یک نوآوری زده و قصد کرده که پرچمدارش را در دو مدل مختلف عرضه کند. به این ترتیب که مدل اول به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد اما مدل دوم از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

آن‌طور که در این ویدیو ادعا شده، هر دو دوربین اصلی این گجت رزولوشن 19 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.6 خواهند داشت. بهره‌مندی از لرزه‌گیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز را باید از مزایای این دوربین‌ها عنوان کرد. دوربین سلفی نیز نمونه‌ای 13 مگاپیکسلی است که با دیافراگم f/1.7 قطعا قادر است که تصاویر زیبایی به ثبت برساند.

انرژی مورد نیاز برای روشن نگه داشتن این دستگاه توسط یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی فراهم می‌شود. ضمن آن‌که ال‌جی V40 با برخورداری از استاندارد IP68 تقریبا خیال کاربر را از بابت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار آسوده می‌کند. کانسپت فوق نشان داد که پرچمدار آتی سری V در چهار رنگ آبی، قرمز، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد.

3 در مورد “طرح مفهومی: ال‌جی V40 به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر و 8 گیگابایت رم مجهز می‌شود!”

  1. حتما اینم تولید شه مثل الجی وی سی ۷ ماه بعدش میخواد وارد ایران بشه دیگه کلا طرفداراش تو ایران از دست میده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH