قیمت تبلت هواوی مدیاپد M5 مشخص شد

تنها چند روز به برگزاری کنگره جهانی موبایل باقی مانده و هر روز که می‌گذرد اطلاعات بیش‌تری درباره دیوایس‌هایی می‌شنویم که انتظار داریم در این رویداد معرفی شوند. کمپانی هواوی که از معرفی گوشی‌های پرچمدارش در این نمایشگاه صرف نظر کرده، در نظر دارد که تبلت‌هایی مانند هواوی مدیاپد M5 را در این کنگره معرفی کند.

نخستین بار ماه گذشته بود که رندرهایی از تبلت هواوی مدیاپد M5 منتشر شد. اطلاعات جدید درباره این دیوایس نیز مربوط به برخی از مشخصات سخت‌افزاری و البته قیمتی است که هواوی برای عرضه این گجت در بازارها در نظر گرفته است. آن‌طور که به نظر می‌رسد، نسخه 8 اینچی تبلت هواوی مدیاپد M5 (با اسم رمز Schubert) به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این محصول با قیمت حدود 380 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید.

از طرفی، نسخه 10 اینچی این تبلت (با اسم رمز Cameron) نیز که از همان مقدار رم و فضای ذخیره‌سازی بهره‌مند است، قیمتی حدود 420 یورو خواهد داشت. نهایتا نسخه 10 اینچی دیگر تبلت مدیاپد M5 (با اسم رمز Cameron Pro) که از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است، برچسب قیمتی حدود 520 یورویی را یدک می‌کشد. این را هم اضافه کنم که مدل مذکور از شبکه LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.

جدای از این، هواوی قصد دارد اسپیکرهای بلوتوثی جدیدی را با نام SoundStone در این نمایشگاه معرفی کند که با هر سه مدل تبلت مدیاپد M5 سازگار است. این اسپیکر که به صورت مجزا به فروش خواهد رسید قیمتی حدود 40 یورو خواهد داشت.

2 در مورد “قیمت تبلت هواوی مدیاپد M5 مشخص شد”

  1. تبلت با سیستم عامل اندروید همون گوشی هست با صفحه بزرگ کار زیادی نمیشه ازش کشید اینگونه تبلت ها با ویندوز باشن کاربردی ترن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH