با نورافون آشنا شوید: متفاوت‌ترین هدفون دنیا!

بدون هیچ بحثی یک هدفون متفاوت، هر آنچه که تاکنون در مورد این گجت‌های پرکاربرد شنیده‌اید، فراموش کنید. هدفون نورافون نه‌تنها هوشمند است بلکه قادر به یادگیری هم هست! ابتدا این هدفون خاص در سایت حمایت از ایده‌های خلاقانه کیک‌استارتر (KickStarter) معرفی شد و بعد از استقبال گسترده از آن، به طور رسمی به بازار آمد.

نورافون را می‌توان نسل جدید هدفون‌‌ها دانست. حتی در نگاه اول، طراحی جالب آن نیز که ترکیبی از ایرفون و هدفون است، نظر شما را جذب خواهد کرد. از جمله مزایای بهره‌گیری از این طرح می‌توان به ارسال مستقیم صدا به داخل گوش، حذف صداهای اطراف، جلوگیری از افزایش حرارت گوش، جلوگیری از درآمدن و افتادن هدفون در هنگام فعالیت‌های ورزشی و حتی عدم فشار روی لاله گوش بیرونی، اشاره کرد.

اما ویژگی اصلی هر هدفونی مربوط به کیفیت صداست و نورافون برای این منظور نه‌تنها هوشمند شده است بلکه توانایی سفارشی ساختن صدا پخش شده متناسب با وضعیت شنوایی و نحوه درک اصوات مختص به مغز هر کاربر را هم دارد. برای این منظور با استفاده از نرم‌افزار همراه این هدفون به اسم اپلیکیشن نورا (NURA App)، سیستم شنوایی و گیرنده‌های صوتی مغز فرد آزمایش می‌شود و سپس نورافون به طور هوشمند بهترین خروجی صدا را برای کاربر انتخاب می‌کند.

 

برای درک بهتر نحوه کار نورافون باید توجه کنید که گوش افراد مختلف حساسیت‌ها و توانایی‌های متفاوتی دارد و برخی فرکانس‌ها را به شدت و ضعف متفاوتی می‌شنوند. در اینجاست که نورافون با بررسی این تفاوت‌ها، صدای خروجی را برای هر فرد، متناسب با شرایط او، بهینه سازی کرده و با جزییات‌ترین و شفاف‌ترین صدای ممکن را در اختیار او خواهد گذاشت.

در حقیقت نورافون با کاربر خود دوست می‌شود و یاد می‌گیرد که او چگونه می‌شنود و حتی به هر دلیلی از جمله خستگی و یا شادی، که حساسیت صوتی مغز کاربر تغییر می‌کند او خواهد فهمید و تغییرات لازم متناسب با آن را انجام می‌دهد تا دوستش بیشتر آرامش و لذت را بدست آورد. در ضمن اپلیکیشن نورا با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است.

قابلیت پرکاربرد دیگر این هدفون، توانایی اتصال به تمام انواع سیم‌های رابط از جمله USB ،USB-C، میکرو USB، جک 3.5 میلیمتری و همچنین بلوتوث است. نورافون از کاپ‌های آلومینومی با روکش سیلیکونی ضد حساسیت با کیفیت بسیار بالا ساخته شده و تنها 320 گرم وزن دارد. باتری لیتیومی آن نیز به راحتی تا 20 ساعت شما را همراهی خواهد کرد و با کابل USB-A قابل شارژ است. البته این هدفون شگفت‌انگیز قیمت بالایی دارد و تنها با پرداخت 399 دلار ناقابل می‌توانید به دنیای واقعی صدا وارد شوید!

4 در مورد “با نورافون آشنا شوید: متفاوت‌ترین هدفون دنیا!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH