تیزر جدید سونی وجود نمایشگر خمیده در اکسپریا XZ2 را تایید می‌کند

کم‌تر از یک هفته به برگزاری کنگره جهانی موبایل و رونمایی از گوشی‌های جدید کمپانی‌های مختلف باقی مانده است. یکی از تولیدکنندگانی که حضور فعالی در این نمایشگاه خواهد داشت کمپانی خوش‌نام سونی است. به‌تازگی سونی تیزری منتشر کرده که شایعات اخیر درخصوص تجهیز گوشی اکسپریا XZ2 به یک نمایشگر خمیده را تایید می‌کند.

در حالی‌که سونی با معرفی گوشی‌های رده بالا در هر بازه زمانی شش ماهه یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان محسوب می‌شود اما دیدیم که طراحی نسل‌های مختلف اسمارت‌فون‌های این شرکت هیچ‌گاه دست‌خوش تغییر نشده است. ظاهر مستطیل شکل و طراحی مسطح دیوایس‌های سونی باعث می‌شود که تشخیص محصولات ژاپنی‌ها از دیگر گجت‌های بازار کاری آسان باشد.

اما شایعات گذشته و اخباری که به‌دست آمده این امید را به طرفداران سونی هدیه داده که شاهد تغییر زبان طراحی در پرچمدار جدید این کمپانی یعنی اکسپریا XZ2 باشیم. ظاهرا سونی بالاخره زبان طراحی اومنی‌بالاس را کنار زده و با طراحی جدیدی که به پرچمدارش بخشیده، پنل پشتی را خمیده طراحی کرده است. این پنل خمیده به عنوان یک ویژگی ارگونومیک باعث می‌شود که تلفن همراه به خوبی در دستان کاربر جای گرفته و این امکان برای کاربر فراهم شود که با انگشتان خود ناحیه وسیع‌تری از سطح اسمارت‌فون را تحت کنترل داشته باشد.

در حالی‌که اکثر تلفن‌های امروزی با نمایشگرهایی دراز و باریک با نسبت تصویر 18 به 9 عرضه می‌شوند، انتظار می‌رود که گوشی اکسپریا XZ2 نیز با طراحی جدید و نمایشگری کم‌حاشیه معرفی شود. تیزر اخیر سونی نیز می‌تواند گواه خوبی بر این ادعا باشد. عاشقان سونی باید حدود یک هفته دیگر منتظر بمانند تا شاهد رونمایی از پرچمدار جدید این کمپانی در MWC 2018 باشند. ما در سریع‌ترین زمان ممکن تمام جزئیات این کنگره را از طریق این لینک پوشش خواهیم داد پس همراه ما باشید تا هیچ خبری را از دست ندهید.

3 در مورد “تیزر جدید سونی وجود نمایشگر خمیده در اکسپریا XZ2 را تایید می‌کند”

  1. اجر خمیده هم قرار به بازار بیاد ????????????????????????????????????????خیلی بیچارس این سونی ‌.۴تا طراح خوب نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH