جزئیات جدیدی درخصوص قیمت گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس منتشر شد

زمانی‌که به بررسی قیمت آی‌فون‌های اپل در سراسر جهان می‌پردازیم معمولا کشورهای ایتالیا و نروژ در صدر جدول کشورهایی قرار می‌گیرند که گوشی‌های پرچمدار در آن‌جا با بیش‌ترین قیمت به فروش می‌رسد. با انتشار جزئیاتی درخصوص قیمت گلکسی S9 در این کشورها مشخص می‌شود که این روند هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

البته باید کشور برزیل را نیز به لیست کشورهایی اضافه کرد که گوشی‌های تلفن همراه در آن‌جا با قیمت بالایی عرضه می‌شود؛ جایی‌که قیمت آی‌فون‌های اپل در آن دو برابر قیمت تعیین شده در ایالات متحده است هرچند که دلایل بسیاری در ایجاد چنین شرایطی دخیل است. در ادامه قصد داریم با مشخص شدن قیمت گلکسی S9 در برخی مناطق اروپایی روی کشور بزرگ نروژ تمرکز کنیم؛ کشوری که یکی از ثروت‌مندترین کشورهای صادرکننده نفت در منطقه اسکاندیناوی است.

در حال حاضر، ارزش آی‌فون X که گران‌قیمت‌ترین اسمارت‌فون جهان است در کشور نروژ چیزی حدود 1410 دلار است. اما تعجب شما از این قیمت‌ها زمانی بیش‌تر خواهد شد که با فاش شدن قیمت گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس می‌فهمید اوضاع قیمتی در این کشور بسیار عجیب بوده و البته دلتان به حال مردم این کشور خواهد سوخت که مورد چنین ظلمی قرار می‌گیرند. رولاند کوانت به عنوان یکی از معروف‌ترین و مورد اعتمادترین فاش‌کنندگان فعال در حوزه موبایل به‌تازگی توئیتی منتشر کرده قیمت گلکسی S9 را 8790 کرون یا معادل 1128 دلار در این کشور اعلام کرده است.

این رقم به قیمت اعلام شده برای کشور انگلستان بسیار نزدیک بوده است؛ زیرا یک فروشنده اینترنتی به نام Clove قیمت گلکسی S9 را در فروشگاه خود 799 یورو یا همان 1120 دلار آمریکا درج کرده است. این فروشنده ادعا کرده که قیمت ثبت شده توسط یکی از تامین کنندگان مورد اعتماد به‌دست آمده و با حاشیه سود استاندارد تعیین شده در تجارت مطابقت دارد. قیمت گلکسی S9 پلاس نیز حدود 1256 دلار در نظر گرفته شده که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.

همان‌گونه که در جدول مقایسه قیمت آی‌فون در نقاط مختلف جهان مشخص است، همواره قیمت یک محصول در کشور نروژ بیش از دیگر کشورهای جهان بوده است و انتظار داریم که گلکسی S9 نیز چنین شرایطی را دنبال کند. هم‌چنین رولاند مقایسه‌ای بین قیمت کنونی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس داشته است. طبق ادعای وی، گلکسی Sهای جدید حداقل 150 تا 167 دلار با یکدیگر اختلاف قیمت دارند. به علاوه این‌که شایعات اخیر نشان دادند قیمت گلکسیS9 هنگام ورود به بازار ایالات متحده حداقل 100 دلار از گلکسی S8 بیش‌تر خواهد بود.

4 در مورد “جزئیات جدیدی درخصوص قیمت گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس منتشر شد”

  1. S9اصلا ارزش خریدن نداره با اون قیمت فضاییش
    اپل بخریم بهتره حداقل یه کلاسی هم داره برا خودش

  2. سینا ذاکری

    سامسونگ هم خودشو کشته با این همه فعالیت رسانه ایش
    یکی نیست بگه اگه مردی محصولتو تولید کن بده بازار بزار اهالی بازار در مورد محصولت حرف بزنن
    اینقدری که این تبلیغات تابلو قبل از عرضه داره آیفون و ال جی ندارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH