تبلت جادویی نوکیا، با چشمان خونی!

تبلت جادویی نوکیا، با چشمان خونی!

پیش‌تر تصویری را از تبلت آینده نوکیا با نام لومیا 2520 در رنگ فیروزه‌ای به شما نشان دادیم اما به‌تازگی تصویری از این تبلت انتشار یافته که لومیا 2520 را با رخساری خونی، نشان می‌دهد. تا آغاز رویداد خبری نوکیا، فرصت چندان زیادی باقی نمانده است البته در آن روز، اپل برای بازار تبلت‌ها یک رقیب قدرت‌مند با نام آی‌پد 5 معرفی می‌کند و خوب است بدانید نسخه‌های پیشین آی‌پد، همگی توانسته‌اند به عنوان برترین محصول سال دست یابند.

تبلت جادویی نوکیا، با چشمان خونی!

متاسفانه درباره تبلت لومیا 2520 چیز چندانی نمی‌توان بیابید چراکه این تبلت تاکنون، در سکوت نسبتا عمیقی فرو رفته است. شایعه شده که این تبلت فنلاندی، اولین تبلتی خواهد بود که سازنده‌ای همچون نوکیا را در کنار خود داشته و از پلت‌فرم ویندوز RT مایکروسافت برخورددار می‌شود. صفحه نمایش لومیا 2520، 10.1 اینچی بوده و فول HD است. احتمالا این تبلت در رنگ‌های فیروزه‌ای، آبی، زرد و قرمز ارائه خواهد شد.

از طرفی، در تاریخ 22 اکتبر خواهید توانست که با اولین فبلت ویندوزی دیداری هرچند اندک، داشته باشید. نوکیا این فبلت را لومیا 1520 نام نهاده و آن را همانند مدل‌های قبلی لومیا، به سخت‌افزار قدرت‌مندی از جمله پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام Snapdragon سری 800، رم 2 گیگابایتی و نمایش‌گر 6 اینچی مجهز کرده است.

با این حال باید منتظر ماند و دید که در کنفرانس خبری 30 مهر، نوکیا و محصولات آینده‌اش چه سرنوشتی را برای ویندوز و ویندوز فون، رقم خواهند زد! آیا ویندوز فون، با تبلت و فبلت لومیا 2520 و 1520 به خوشبختی می‌رسد؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH