نسخه Definitive Edition بازی Age Of Empires منتشر شد

با اینکه قرار بود نسخه Definitive Edition بازی Age Of Empires در سال 2017 منتشر شود، اما مایکروسافت با اعلام تاخیر در عرضه، آن را به سال 2018 و تاریخ دقیق 20 فوریه موکول کرد. خبر خوشحال کننده برای طرفدارانش آنکه بازی منتشر شده و در دسترس آن‌ها قرار دارد.

بازی Age of Empires: Definitive Edition تنها در مایکروسافت و برای کاربران ویندوز 10 ارایه شده است. این خبر به معنای آن است که کاربران ویندوزهای قدیمی‌تر مانند ویندوز 8 و 7 در صورت عدم به‌روزرسانی به ویندوز 10 از اجرای این بازی در سیستم خود محروم خواهند ماند.

در هر صورت برای کسانی که به ویندوز 10 دسترسی دارند این بازی با قیمت 20 دلار قابل خریداری خواهد بود. برای آگاهی بیشتر باید گفت Definitive Edition نسخه جدیدی برای فرانچایز Age of Empires نیست و تنها عنوانی بهبود یافته و بازنگری شده از نسخه کلاسیک بازی است.

تغییرات صورت گرفته شامل بهبودهای بصری و پشتیبانی از کیفیت 4K است. بهبودهایی نیز در محتوای بازی مثل راهیابی فردی بهتر، انیمیشن‌های بهتر و افزایش محدودیت جمعیتی گنجانده شده است. این بازی قابلیت بازی گروهی از طریق LAN یا شبکه Xbox Live را خواهد داشت.

4 در مورد “نسخه Definitive Edition بازی Age Of Empires منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH